Pages

Head in the Clouds

11/10/2014

Mjesec je donio hrpu nepravdi u malo dana. Kao nepopravljivi idealista začahurena u svoj svijet vjerujem da na nepravdu treba odgovarati pravednošću. Nikada se ne služim istim "oružjem" kao onaj koji nanosi nepravdu. Dobra stara narodna kaže "Kao što se vatra ne gasi vatrom, tako se i zlo ne gasi zlom". Jedna od tih nepravdi mi se dogodila prije 2 dana. Tako me jedan taksista skoro nasilno izbacio iz auta, navodeći razlog svog bijesa u mojoj kratkoj vožnji koja se mogla ići pješice. Međutim sat mi je kucao brže nego što sam mislila i kasnila sam, zato sam izabrala taxi, dok me on nazivao raznim imenima. Nakon što mi je uputio mnoge bezobrazne riječi nasmijala sam mu se i ostavila bakšiš. Pričekajte kusur rekao mi je bijesno. Rekla sam mu, ne to je za vas. Na njegovom licu vidjela se nevjerica.
Bilo je situacija u kojima sam mogla eksplodirati, izvući najmračniji hodnik svog karaktera (kojeg imaju svi), ali uvijek udahnem i prvo što mi sine kroz glavu je kako osobi uzvratiti na najljepši mogući način u trenutku. Da sam odgovarala istim principom osoba nikad ne bi naučila. Izbor je na svakom čovjeku, vidjeti svijet očima osvete ili očima radosti. Život je toliko kratak, toliko je malo vremena. Kada bi se osvrtala na sve "pse" koji su za mnom "lajali" nikada ne bih bila sretna.












Suknja i košulja H&M, cipele Jeffrey Campbell Everest, torba Persunmall, najlonke Trendy Legs, nakit Luce Lu 

Skirt and shirt H&M, shoes Jeffrey Campbell Everest, bag Persunmall, Heart tights fromTrendy Legs, jewelry Luce Lu

Ormar i ja na facebooku 

12 people left comments on: "Head in the Clouds"

  1. joj tak je mene i frendicu isto jedan taxist skoro pa izvrijeđao što smo ga kao zvale a mogle smo pješke -.-'' (a padal je kisa, a mi bez kisobrana) pa kaj njih boli briga koju relaciju želimo da se vozi, ma joooj!!!

    btw, super uotfit ;) zanima me koliko je koštala košulja?

    ReplyDelete
  2. love it!!! suknjica i carape su savrsene!!!! veliki lajk!

    ReplyDelete
  3. @Anonimno - nekih stotinjak kuna prije jedno god dana sam ju uzela, ali uvijek ima sličnih za uzeti!

    ReplyDelete
  4. Prekrasno si postupila, takve osobine su danas rijetke i zaista je divno procitat takvo nesto! <3

    ReplyDelete
  5. Kakvih ljudi ima na ovom svijetu. plaćaš im da bi ti kvocali. razumijem da svatko ima loš dan, ali prema svom kupcu/potrošaću/korisniku usluga, nikad ne smiješ iskaljivati bijes i nezadovoljstvo. ljudi su suviše frustrirani na sve i svašta. bravo Mare za reakciju, tak i treba! Inače, suknja je med medeni i najlonkice! sve zajedno izgleda predobro! <3

    ReplyDelete
  6. kako si lijepo to napisala, osim teksta i tvoj tekst odiše pozitivom....pogotovo ta mala srca! preslatka suknja, divna odjevna kombinacija!

    ReplyDelete
  7. Love the skirt!! I The baby blue color so nice with your hair color. So lovely photos. xx Eszter

    www.shineonsilver.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Svaka čast! Skidam kapu :) A kombinacija je preluda! :*

    ReplyDelete
  9. Izuzetno smela kombinacija :* Divan post! Poseti nas na http://lamiastoria018.blogspot.com/ :*

    ReplyDelete
  10. suknja je predivna,divan kroj a i boja :)
    sve pohvale :)

    ReplyDelete