Pages

Urbano

17/09/2014

Posljednjih dana se izmjenjuju topla i hladna razdoblja i ja sam se odlučila da je najbolje imati varijantu tankog kaputa. Cipele su moje nove Jeffrey Campbell gležnjače. Jednostavno obožavam Jeffrey Campbell. Ove su naručene iz Amerike sa Shopbop-a i cijela procedura je bila s njima. A sad jedna korisna informacija, prije nego naručujete iz Amerike napravite si EORI broj (HR+vaš OIB) i cijela procedura će vas izaći puuuno brže. Platit ćete samo pdv ako je roba ispod sto pedeset eura. Ja ga nisam imala i na izradu i aktivaciju sam potrošila 5 dana, zatim postupci s poštom 7 dana. Tako da je moj paket u Hrvatskoj bio jako dugo. Oduvijek sam mrzila procedure, birokraciju, papir od papira nad papirnim papirom i potvrda nad potvrdama o potvrdi. Kao i čekanje u redu za napraviti tramvajsku kartu. Cijelu jednu godinu u srednjoj nisam imala kartu mada sam se svakog prvog u mjesecu redovito s točnim iznosom zapućivala ju napraviti. Uvijek bih nakon pola sata izašla iz reda i odustala. Valjda to ima veze s mojom nestrpljivošću. Jednostavno čekanje i procedure bilo kakve vrste u meni pobuđuju ljutnju na cijeli sistem. No, dobro. Sad kad sam podijelila s vama ovu korisnu informaciju mogu biti mirnija. Srećom post ne sastavljam čekajući u nekom redu :) Frendica mi je rekla kako mi usput super stoji ovaj urbani stil i da ga češće moram kombinirati. Mislim da je ovo moje drugačije izdanje od onoga koje ste navikli i u jesen uvijek volim eksperimentirati s visokim petama. Jedva čekam da vam pokažem kako ću i ove jeseni kombinirati svoje prve i omiljene Jeffrey Campbell ljubimice model Everest. Meni osobno model ljepši od klasičnih Lita jer imaju i kožnu petu. Zasad vam predstavljam moje najnovije ljubimice.







Jeffrey Campbell shoes Shopbop, similar Jeffrey Campbell shoes here , booties here , Sheinside coat, similar Grey coat here and here , pants Zara, t-shirt Mango, bag Dressve 

Ormar i ja na facebooku 

9 people left comments on: "Urbano"

  1. Ajme savršene su! Jesu udobne???

    ReplyDelete
  2. torba i kaputić su super! :) divna si takva crvenokosa! <3

    ReplyDelete
  3. @Ana super su udobne, Jeffrey Campbell je meni savršen. Jednostavno je baš super napravljena svaka cipela. Barem ove koje sam ja do sada probala!

    ReplyDelete
  4. Skroz si urbana :)
    Kaput je divan!

    ReplyDelete
  5. idealne zimske čizme rekla bi...izgledaju toplo i udobno, a i peta je taman takvu volim.

    Super kombinacija, uvijek mi se svidi ta tvoja nijansa kose, baš se lijepo ističe, a nije prenaglašena.

    ReplyDelete
  6. super ti je ovaj urbani stil :) čizmice i kaputić su savršeni!

    fashionparislover.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Baš lep outfit, i sama bih ponela sve ovo. Iz Amerike još nisam ništanaručivala, ne usuđujem se, mnogo mi nekako daleko.

    ReplyDelete