Pages

Tenisice i haljina

03/09/2014

Kratko i jasno. Tenisice iliti patike i haljina su moja omiljena kombinacija. U mom odjevanju ne postoji nespojivo, osim možda ako se to tiče zelene i crvene boje.
Haljinica je pamučna i lagana, ali već ju vidim u jesenskim kombinacijama s vesticom. 
Topli dani su nas napustili, a ovo je jedna kombinacija koju sam nosila na izlet dok je još bilo lijepo vrijeme.Outfit je od prošlog tjedna, a ovaj tjedan nas je dočekala prava jesen. Izvadila sam jesensku odjeću i jedva čekam da vam pokažem :) 

Za vas sam spremila jednu nagradnu igru nakita kojeg uvijek nosim i obožavam. Luce Lu nakit. Idealan dodatak za vašu košulju. Otkad sam otkrila taj nakit više košulje ne nosim bez njega. Možete zaviriti i na njem Tumblr ima prekrasnih novih stvari-> LINK.
Zato vama darujem 1 takav nakit za košulju.

 Vrijedi za Hrvatsku, sve što trebate učiniti je :

1. Lajkati Luce Lu
2. Kliknuti na ovaj LINK  (pričekati da se stranica učita)
3. Sherati/podijeliti na public/javno ovu sliku --> LINK
4.Ostaviti e-mail u komentaru ovdje! 

Pobjednika ću izabrati putem random.org generatora, 10.09. na svom fan pageu- LINK.
 Komentare odobravam ručno, tako da se ne brinite ako se ne prikaže odmah, svaki vaš komentar ću odobriti u najkraćem mogućem vremenu. Tko ne podijeli sliku ne ulazi u izvlačenje! Sretno svima!
U idućem postu ću dijeliti još nešto za vas, nešto veće. Stay tuned!














(Nosila sam Sheinside haljinu, Dressve  ruksak/ torba, Pull&Bear lakirane tenisice i Fantea narukvicu, Srdela - Peron 8)

Pobjednica giveawaya Nakit by luce Lu je marina90zg@yahoo.com. Pobjednici šaljem mail, a ostalima više sreće drugi puta jer u pripremi je još jedan giveaway! 

Ormar i ja na facebooku 

55 people left comments on: "Tenisice i haljina "

  1. tea.sainovic@gmail.com

    ReplyDelete
  2. mvugrinec91@gmail.com

    ReplyDelete
  3. ema.sajatovic@gmail.com

    ReplyDelete
  4. anahuskus11@hotmail.com

    ReplyDelete
  5. josipababic10@net.hr

    ReplyDelete
  6. Odlična kombinacija, a ogrlica je inače Srdela Perona 8, i ovo je zapravo bookmark. Njihove ogrlice su podesive, sa 4 srdele različitih boja i veličina....

    lucija.simic@gmail.com

    ReplyDelete
  7. zeljka.kopacki.rit@gmail.com super nagrada :)

    ReplyDelete
  8. leona.rajkovic@gmail.com

    ReplyDelete
  9. dragica.ivezic1@gmail.com

    ReplyDelete
  10. ivasost@gmail.com

    ReplyDelete
  11. alexandra.svetec@gmail.com

    ReplyDelete
  12. miacolocci09@gmail.com

    ReplyDelete
  13. ivasost@gmail.com

    ReplyDelete
  14. tamara150913@gmail.com

    ReplyDelete
  15. lucija.na.tockice@gmail.com

    ReplyDelete
  16. FB: Petra Kos
    wannabedaae@gmail.com

    ReplyDelete
  17. Ljiljana Bošnjak Gligorević ljiljana_darda@hotmail.com

    ReplyDelete
  18. Marija, iako si iz (pretpostavljam) iz Osijeka, ne mogu vjerovati kako sam te tek sada našla odnosno naletila na tebe. Naziv bloga je ORIGINALAN!!! Pratim te!


    www.josipabjelobrk.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Magdica Duvnjak
    meggi.duvnjak@hotmail.com

    ReplyDelete
  20. Ana Šarić
    assarica@gmail.com

    ReplyDelete
  21. hajdi1001@gmail.com :)

    ReplyDelete
  22. Marica Opačak mare_opacak@yahoo.de

    ReplyDelete
  23. ajanita90 {at} gmail {dot} com

    ReplyDelete
  24. amirosavljevic@gmail.com
    FB : Anica Mirosavljević

    ReplyDelete
  25. sarajvo84@hotmail.com
    FB: Iva Patton Barbalic

    ReplyDelete
  26. Ti uvijek imas krasne haljinice. BTW, jel ovo na Maksimiru slikano?

    ReplyDelete
  27. josi.ivaskovic@gmail.com

    ReplyDelete
  28. i ja volim kombinaciju haljinice i patika....super izgledaš!

    ReplyDelete
  29. Ja skoro uvek nosim haljine i patike. Super je kombinacija, mada najvise paznje mi je privukao ranac. :)

    ReplyDelete
  30. cute!!

    theautumnstreet.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. zeljka.satosek@net.hr
    FB: Zeljka Satosek

    ReplyDelete
  32. fb: Nikolina Satosek :))
    satnik87@net.hr

    ReplyDelete
  33. sstajduhar15@gmail.com

    ReplyDelete
  34. zreenca@gmail.com

    ReplyDelete
  35. suzana.sainovic@gmail.com

    ReplyDelete
  36. Super je! I ja obožavam kombinaciju haljina i patika, ili u mom slučaju tačnije bi bilo reći haljina i starki. Malo prestaje da mi ide uz godine, ali ne dam se, ionako mi i dalje traže ličnu kojekuda. :)
    Wandering Polka Dot

    ReplyDelete