Pages

Prve crne balerinke

23/09/2014

Akademska godina samo što nije počela, preostalo je još desetak dana do početka fakulteta. Pripremam se za sve obveze koje me čekaju i predavanja. Sviđa mi se ova satchel torba i bit će izvrsna za staviti sve što je potrebno za predavanja. Kako obično uvijek žurim balerinke su mi idealna obuća za jurenje po gradu i obavljanje svih obveza.  Ovakvu jednu kombinaciju mogu zamisliti da nosim i na fakultet. Ujedno su mi ovo prve crne balerinke ikada. Što si stariji jako malo stvari ostaje koje dobiješ prvi puta, isprobaš prvi puta, nosiš prvi puta. Tako prvi puta imam crne balerinke. Nedavno su mi na adresu došle i prve espadrille - prve espadrille ikad, Jest da su putovale preko 40 dana, 2 puta obišle zemaljsku kuglu i sletjele na adresu! Zaredalo se prvih puteva i baš mi je to uljepšalo dane. Možda to samo znači da ipak nisam još toliko stara ;)

P.s. Budući da bolje rezultate pronalazi u tražilici, odlučila sam ono što nosim pisati i na engleskom. Možda i ovaj blog postane od nekih narednih postova dvojezični, ali o tom po tom :)








Haljina (kao suknja) Choies, dukserica Sheinside , torba Persunmall, balerinke Cocorose London

Dress (like a skirt) Choies, sweater Sheinside, bag Persunmall, ballerina pumps Cocorose London

Ormar i ja na facebooku 





7 people left comments on: "Prve crne balerinke"

  1. Preeeeslatko. Balerinke i torba <3

    ReplyDelete
  2. Jako slatka a balerinke su secer! Divna kombinacija :)

    ReplyDelete
  3. divno izgledaš...a crne balerinke su preslatke! suknjica je famozna:) srcam<3

    ReplyDelete
  4. Prelepa kombinacija :) suknjica mi se mnogo svidja :)

    ReplyDelete
  5. Lovely skirt, your bag is perfect, love the color of that!! xx Eszter

    www.shineonsilver.blogspot.com

    ReplyDelete