Pages

.................................... Lutanje .....................................

20/09/2014


Samotan lutam večernjim ulicama.
Na svakom uglu, visoko, svjetiljka sja:
Stotinu uglova, stotinu svjetiljaka.
Al nigdje nema tebe...Tebe nema.

D. Tadijanović

Stihovi Dragutina Tadijanovića iz požutjele stare knjige moje mame gdje piše posveta "...za osvojenu drugu nagradu na natjecanju za najbolji prozni sastav "Republiko borba te rodila"" 1971.
A najsmješnija priča je ta da je kumi napisala također sastavak koji je osvojio na istom natjecanju prvo mjesto, obje su dobile putovanje, a tada je prvi puta vidjela more. Ova knjiga koju mi je ostavila u nasljedstvo je stalno otvarana, a ona se svaki puta ozari kad joj spomenem da ju čitam. Neke stranice su zabilježene, a neke pjesme se otvaraju čim se knjiga otvori. Kao da žele pobjeći iz knjige i lutati svijetom. Biti čitane. Biti voljene. Biti vrijedne. Oživjeti, a ne biti samo tiskane na papiru. Oživljavam ih svaki puta kada otvorim ovu knjigu.
 Osim što stare knjige imaju posebne čari i za mene veliku vrijednost, ova je tisuću puta vrijednija.
<3







Jaknica iz ovog posta mi je trenutni favorit, obožavam ju nositi, print mi je genijalan i materijal je baš kvalitetan. Nešto što mi bolje izgleda uživo nego sa slike sa shopa što je obično rijetkost. Oduševljena sam i mislim da će biti jedan od nošenijih komada jeseni.

(Nosila sam : Jaknica-LINKDressve torba, H&M haljina i šešir, Zara cipele)

Ormar i ja na facebooku 


13 people left comments on: ".................................... Lutanje ....................................."

  1. divan citat jos bolji outfit :)
    majnira.com

    ReplyDelete
  2. Predivan post ♥

    ReplyDelete
  3. Mare ovo je mi je tvoj najlipši post do sada,i tekst i slike <3 Original si i gotovo :)

    ReplyDelete
  4. Jaknica je prelepa ! :) Odlican stajling :)

    ReplyDelete
  5. Savrseno ti stoji :)


    http://fashionstyleglamfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Predivna kombinacija, jakna mi je predivna <3

    ReplyDelete
  7. prava jesenska kombinacija :) bas lijepo!!

    http://diary-of-shopaholic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. ma sjajna si! preslatka! i tekstić i outfit, zaljubila sam se!

    ReplyDelete
  9. Bas je slatka kombinacija i sviđa mi se priča :)

    ReplyDelete
  10. uzorak na jakni je stvarno divan...a prema knjigama isto osjećam, obožavam stare knjige pogotovo ne pročitane toliko puta da se raspadaju.

    ReplyDelete