Pages

Jesen

27/09/2014

U društvu najdraže Ive koja je fotkala moje outfite za blog kad sam ga tek otvorila i ostala do sada moja vjerna prijateljica. Vratila se na blog, opet iza objektiva. Svatko bi u životu trebao imati jednu Ivu! Osim toga toliko je fora ime za svakakve nadimke. Moja Iva je Diva. Dok smo upoznavale moj novi kvart i šetale pričala mi je sporo, pričala mi je brzo, njeni obrazi su se smijali, ja sam bila čas ozbiljna čas nasmijana. Tražila je da se smijem, radila smiješne face samo da me nasmije, baš kao i uvijek, volim to njeno luckasto, popravila bi najgrozniji dan u godini da joj kažem da treba :)
Rekla mi je da bi me uramila, nisam joj s ovog svijeta, a ni ona meni









Vesta Chicnova, balerinke Cocorose London, suknja i šešir h&m, majica Mango, torba Kling

Cardigan Chicnova, ballerina pumps Cocorose London, skirt and hat h&m, t-shirt Mango, bag Kling

 Ormar i ja na facebooku 

7 people left comments on: "Jesen"

  1. the outfit is so classic look! you're so beautiful!! nice place too~

    theautumnstreet.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Jako mi se dopada tvoj blog, uvijek su tu neki interesantni tekstovi i simpaticne kombinacije. Jesi li razmisljala snimiti neki video ? Ili ubaciti postove koji obuhvataju i npr. njegu koze, kose, odgovore na pitanja ?
    Puno sreće u daljem bloganju! :)

    ReplyDelete
  3. to je najslađa torbica koju sam dugo vidjela! fotografije su divne, pohvala Ivi...
    Mene je moj nećak preimenovao u Ivu:) tako da zahvaljujući njemu imam i ja to kul ime.

    ReplyDelete
  4. Divna od glave do pete! Sviđa mi se kako si osvježila crno-bijelu kombinaciju crvenom torbicom! :) Pohvale Ivi za fotkice!

    ReplyDelete
  5. Hvala na komplimentima :*

    @Anonimno : Mislim da ću nekad u budućnosti definitivno snimiti vlog, a što se tiče njege kose imam također u planu post napraviti :) Možda i vlog tko zna. Hvala na lijepim riječima!

    ReplyDelete