Pages

Srce

09/08/2014


Hodala sam Novim Sadom, njihovi glasovi su se miješali, a ja sam razmišljala Bože što je lijepo otići nekud.
Vodio nas je na Štrand, na Kej i ja se nisam mogla prestati smijati njegovim mrtvo hladno izrečenim forama. Muzej nije radio pa smo otišli na Štrand.
Oduvijek me nasmijavao momak, nešto mlađi od mene. Kliknuli smo si na nekoj univerzumskoj razini, onako odjednom, brzo, spontano.
Postali super prijatelji, meni on prijatelj, ja njemu drugarica. Vreli kolovoz, pivo na Štrandu, moje pletenice.
Kasnije zapili u nekoj kavani iz prastarog vremena. Titova slika još zakucana na zidu. Zidovi žuti, a gazda pleše s gazdaricom.
Stonjaci karirani, ponoć prošla. Rakiju ne volim, jedina nisam pila. Cijelu večer samo pričali, a ja zamišljala sebe u tom vremenu, s maramom na glavi.
Svaki puta kad se pozdravljamo, bilo je to točno 3 puta obećajemo da ćemo se češće viđati.













(Nosila sam: haljinu dobivenu na poklon, cipele Zara, torbica Kling, cvijet Accessoires, makeup Beauty UK, krema za lice DM HRvatska)

Ormar i ja na facebooku 





11 people left comments on: "Srce"

  1. you look so lovely :)

    xoxo
    Rafaela Avidago
    www.rafaelaavidago.blogspot.pt

    ReplyDelete
  2. Sviđa mi se taj cvet u kosi, samim tim što odudara od crvene i crne, čini kombinaciju drugačijom i zanimljivom. :)

    ReplyDelete
  3. Haljina je preslatka, zaljubila sam se u nju :)

    fashionparislover.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. koji divan romantičan izgled.. ta srca na haljini....i taj cvijet u kosi<3

    ReplyDelete
  5. Prekrasna kombinacija dodatno istaknuta zelenom pozadinom. Bravo!

    ReplyDelete
  6. Predivno! Outfit je bas po mom ukusu, ali mene si ipak u ovom postu osvojila tekstom. Divno <3

    ReplyDelete
  7. Divno izgledas, haljinica je tako medena da bih je mogla pojesti :)

    ReplyDelete
  8. Gorgeous! Love that dress


    Would you like to follow eachother on GFC, google+ and blogovin?
    http://helderschicplace.blogspot.com/2014/08/comfy.html

    ReplyDelete
  9. So pretty! And thank you for visiting my blog, it's so lovely of you!:)

    ReplyDelete
  10. Bas sam se nadala da je ispod posta link za haljinicu :( :( Preslatka je!!!

    ReplyDelete
  11. Ne znam sto mi je bolje; haljinica ili torbica. :)

    ReplyDelete