Pages

Papiga, Gđica Ptica i Blame Lu

16/08/2014


Prije par dana su mi na adresu došla 2 paketa. Krenimo od onoga koji je prvi došao.Blame Lu i hrpa nakita, a posebno me osvojio Flamingo, imam opsesiju tim pticama. Njen nakit me uvijek iznenadi i apsolutno ga obožavam i dobio je specijalnu ladicu u mom ladičaru od pleksiglasa.

A kako Flamingo ne bi bio jedina ptica u paketu, poslala mi je i Gđica Ptica kremice koje nosim u torbi otkad sam ih dobila. Svaki slobodan trenutak krišom otvorim jednu i namažem usnice, premda je kremica, a ne balzam za usne. Međutim može i za usnice, zašto ne. Naranča cimet je moj apsolutni favorit i ostavlja savršen miris i osjećaj na koži i na usnicama :) Kremicu od lavande sam koristila za noge koje su kritične nakon uboda komaraca. Krema štiti i oporavlja kožu, a umiruje i crvenilo. Kremice su spravljene od ekstra djevičanskog maslinovog ulja, pčelinjeg voska, cvjetova nevena i kamilice i 100% čistih eteričnih ulja lavande ili naranče i cimeta.  Kremica je prirodna prema starom bakinom receptu majstorice Sanje. A baka uvijek zna najbolje :)
Drugi paket je bila torba. Na moje opće oduševljenje. Naime, Borovo je lansiralo torbe koje printom idu uz Boromine. Boromine su mi najnošenija obuća ovo ljeto izabrala sam ih u Tropical varijanti, a takvu istu torbu sam dobila na adresu i kombinirala ju uz Boromine. Ova torba je idealna za moj tirkizni bicikl, stavim ju u košaricu. Dovoljno je velika da u nju stane sve, dovoljno vesela da ju svi primjete, dovoljno čvrsta da ne mijenja oblik. Zaista sam oduševljena.








(Nosila sam : Haljina Amiclub, Boromine i torba Borovo, broševi Blame Lu, kremice Gđica Ptica)

Ormar i ja na facebooku 

11 people left comments on: "Papiga, Gđica Ptica i Blame Lu"

  1. A slatkica :) Odlicna kombinacija ;)

    ReplyDelete
  2. amazing photos :)

    xoxo
    Rafaela Avidago
    www.rafaelaavidago.com

    ReplyDelete
  3. Borosane su super! I flamingo!

    ReplyDelete
  4. Kako je ovo dobro, mnogo mi se sviđa :D

    ReplyDelete
  5. Nemam riječi koliko je ovo savršeno!

    ReplyDelete
  6. Predivna!:)
    Odusevljena sam.
    Ako imas vremena pogledaj i moj blog http://fashionstyleglamfashion.blogspot.com/.

    ReplyDelete
  7. Torba mi je savršena, a ne mogu prežaliti što su mi Boromine u ovoj tropical varijanti nestale prije nego sam ih stigla kupiti šmrc :)

    ReplyDelete
  8. Great mix! like the bag :)
    Today new post, Glitter shoes
    Kisses from Spain, Kela

    ReplyDelete
  9. Odlične su ti fotke! Snimaš li ih sa body-only ili koristiš neku leću? Hvala ti unaprijed :))

    ReplyDelete
  10. Koristim Canon 650 d i 18 55mm objektiv.

    ReplyDelete