Pages

Ljeto na izmaku

26/08/2014

Ljeto je na izmaku, a mom veselju nema kraja. Nikad me more, plaže i kokteli nisu pretjerano zanimali, u moru se gotovo nikad ne kupam. Zato navijam da što prije dođe hladnije vrijeme. Ova dukserica koja je došla nedavno na adresu je prvi znak kako je jesen blizu, a vrijeme varljivo. Varljivo vrijeme, a varljivi i ljudi. U zadnje vrijeme sve češće uviđam da ljudska ljubomora kao produkt nesigurnosti poprima sasvim nove oblike i smijem se. Zabavlja me. Neizmjerno. Srećom taj osjećaj više u svom rječniku emocija ne razabirem. Nikada se neću vratiti na stare staze samo zato što je lakše. A onda okrenem još jedan list knjige i shvatim da nemam vremena za to i ne dopuštam sebi čak ni dugu zabavu oko toga. Dok na balkonu cvrči cvrčak i noć je već odavno zavila sve u crno i donijela mir. Sasvim jedan dobar osjećaj. Volim učiti po noći.










(Nosila sam : bijelu tanku duksericu Sheinside (slična OVDJE i OVDJE), hlače Tom Tailor, tenisice s.Oliver, torba Accessorize)

Ne zaboravite na giveaway gdje dijelim ogrlicu, na ovom postu --->http://goo.gl/nFJymA

Ormar i ja na facebooku 

10 people left comments on: "Ljeto na izmaku"

  1. teta Lili najbolje bira robu <3
    savršeno :) tekst je...a znaš već i sama ;)

    ReplyDelete
  2. I ja nisam ljubitelj leta kao godisnjeg doba, ali mi je malo zao sto dolazi jesen i donosi obaveze.. Kombinacija je odlicna, presladak je duks. :)

    ReplyDelete
  3. Izgledas odlicno :)
    Super ti stoji :)

    ReplyDelete
  4. Kombinacija je odlicnaa :)
    http://annagabriela313.blogspot.com/2014/07/crno-bijela-haljina.html

    ReplyDelete
  5. Love your sneakers, and the whole look is super! xx Eszter

    www.shineonsilver.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. divan tekst, a i slike. svaka cast :)

    ReplyDelete
  7. Jako lep outfit, kao i slike. Jako mi se dopada tvoj blog. Pratimo se? Ja tebe pratim, a nadam se da ces i ti uzvratiti pracenje. :) <3

    http://marinailes9.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Lovely blog and a great post. Your pictures are stunning, love your sneakers.
    Shall we follow each other? GFC/Bloglovin/G+? Leave a comment when you follow and i'll follow you right back.
    www.icynosure.in

    ReplyDelete
  9. the shorts are very nice :)

    xoxo
    Rafaela Avidago
    www.rafaelaavidago.com

    ReplyDelete
  10. koje slatke patikice:) kombinacija je divna..odlične sunčane...i jako mi se sviđaju fotografije.

    Mene rastužuje kraj ljeta, jedino me tješi što jesen koju isto volim prethodi zimi...da dolazi zima poslje ljeta bila bi skroz izgubljena, ovako se barem veselim jesenjskim šetnjama.

    ReplyDelete