Pages

Jedna narančasta haljina

29/08/2014

Taman uhvaćeno lijepo vrijeme u zalazak Sunca. Zadnji dani u Osijeku protjecali su, a ja rastrgana između strepnje o ispitima i odlaska, uživala sam u druženjima jer znam, nećemo se vidjeti barem mjesec dana. 


Ovu haljinu sam čuvala za posebnu priliku, ali nisam izdržala da ju ne obučem. Virila je cijelo vrijeme iz ormara, mamila me da ju prošetam u zadnje ljetne dane. Priznajem, odnosi mjesto jedne od najljepših haljina u mom ormaru. A drugačije iskombiniranu pogledajte na Lucijinom blogu (link). Obje smo oduševljene ovim modelom haljine.

Danas putujem u Zagreb, jučer sam uslikala zadnju kombinaciju u Osijeku zato će još par postova pripremljenih ići redom iz Osijeka. Uvijek kad se vraćam osjećam pozitivu, blago uzbuđenje. Pun gepek kofera












(Haljina Dressve, torba koja može biti i ruksak Dressve, cipele Zara)

Ormar i ja na facebooku

11 people left comments on: "Jedna narančasta haljina"

  1. Već sam napisala i kod Lucije, haljina je prekrasna! Savršen kroj! Divno stoji i jednoj i drugoj! A sandale su baš po mom ukusu!

    ReplyDelete
  2. savršeno mare <3 jedva čekam da se skupa prošetamo kao blizanke <3

    ReplyDelete
  3. haljina je stvarno lijepa, a što je najvažnije fenomenalno ti stoji...fotografije mi baš nekako idu uz haljinu i uz ovu kombinaciju...sve savršeno! jako mi se i sviđa rusak/torba i cipele...uz ovaj upečatljivi uzorak super ide nešto jednostavnije.

    ReplyDelete
  4. Haljina je predivna i svidja mi se kako je iskombinovana :) a mogu je zamisliti i u nekoj jesenskoj varijanti :D

    ReplyDelete
  5. Jako je lepa haljian i super ti stoji :)

    ReplyDelete
  6. Lijepa je haljina, svidja mi se pufavost. :D

    ReplyDelete
  7. Haljina je presavrsena! :)

    http://fashionstyleglamfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. divna haljina...
    xx
    http://littlemisstwiggy.blogspot.com/2014/08/perfect-day-at-pool.html

    ReplyDelete
  9. Divna kombinacija...posebno haljinica ;-)

    http://www.fashionpumpkin.com

    ReplyDelete
  10. divna haljina,posebno mi se svidja sto su ledja gola...divno izgleda :)


    http://fashiondiseaseeee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. prelijepo, super ti pase uz kosu

    ReplyDelete