Pages

Flamingo

04/08/2014


Ja cijeli život sanjam kako odlazim uz rijeku
Starim parobrodom koji vozi sol
I da nosim jednu davnu, nikad prežaljenu ljubav
Tanku dugačku cigaru i par mamuza od zlata
Da sam Šejn.Dok živim život koji nisam birao sam
O suhom vjetru s juga moja duša sanja
Ja čujem buku stada, vidim u daljini grad
A tanka slika jave postaje sve tanja

Ja znam da život na granici je opasan i tvrd
Al moje ime ovdje od sad znači pravda
Na mome sivom konju sada sa mnom jaše smrt
Vodi me tamo gdje me moja davna draga već čeka.











(Nosila sam: h&m conscious haljina, sandale shoebedo, marama zara, torba Lovelywholesale, broš foxy Luce Lu




21 people left comments on: "Flamingo "

  1. Divna haljina, pravi ljetni outfit! Lajkam!

    ReplyDelete
  2. Incredible bag; really cute :) You don´t follow me yet via Google Friend Connect? :((
    Today new post, Neckless yellow dress
    Kisses from Spain, Kela

    ReplyDelete
  3. Preslatka! Torba je bas luda.. :)

    ReplyDelete
  4. koja savršena torba i broš! Haljinica je divna i odlično ti stoji....jako lijepe fotografije, idu uz tekst!

    ReplyDelete
  5. Beautiful dress, and bag! I love flamingos! xx Eszter

    www.shineonsilver.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Haljina je divna, mnogo ti lepo stoji ova pastelno roze uz boju kose. A torbica je potpuni hit, bas je jedinstvena <3

    ReplyDelete
  7. Tako nežno i lepo!
    I kako ti samo ove boje ističu kosu,prelepo!

    ReplyDelete
  8. hello dear,what a lovely brooch! I love foxes too,thanks for following me now I'm following you back!

    ReplyDelete
  9. Kak si slatka ajme! Predobro si se obukla, torbica mi je zakon. :)

    ReplyDelete
  10. you look so sweet! loved the outfit , and the bag, precious!!

    xoxo
    Rafaela Avidago
    www.rafaelaavidago.blogspot.pt

    ReplyDelete
  11. Bas slatki outfit, a znala sam odma da je ovo rundekov tekst, on je genijalan ;)

    ReplyDelete
  12. Preslatka kombinacija , torbica je prekul z . :)

    esfashionup.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Cuj torbe. :D
    Nego, na mom browseru (koristim firefox) slike na tvom blogu se ne vide kako trebaju. Prevelike su...tj...vidim ih u originalnoj velicini, a ne resizeane. Tek kad kliknem na njih, vidim sto trebam vidjet. Pogledaj si to. :)

    ReplyDelete
  14. Beautiful dress and cute bag!

    Kisses:-*

    ReplyDelete
  15. Preslstka ;) Torbica je krasna :)

    ReplyDelete
  16. hiii thank you for visiting my blog and leaving a sweet comment.
    Thank you also for following me^^ I'm following you back^^
    lets keep in touch
    XOXO

    theautumnstreet.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Nikad nisam videla sličnu torbu - genijalna je!

    ReplyDelete