Pages

Dvije tri nepovezane

02/08/2014


Ne znam kako i zašto, ali ovo ljeto sam uljuljana u neku mirnoću življenja. Osijek to uvijek učini od mene. Možda i zato što je blizu močvara, pa sve stoji, a tako i ljudi. Kao da se boje promjene zato jer je rutina puno sigurnija opcija. Prije sam se i ja teško nosila s promjenama dok nisam otišla u Zagreb. Mislila sam da su neke veze zauvijek neraskidive i otišla sam kao idealist u svijet sama. Prvi puta kad sam se opet vratila u Osijek na ljeto vratih se kao realist. Neki ljudi nisu više zvali, drugi su zvali samo kada su nešto trebali, treći su tražili poznanstvo iz koristoljublja, četvrti su stalno nešto žicali, a peti se nisu dokazali kao vrijedni druženja. U početku me ta činjenica slamala, ali kasnije sam shvatila da ništa nije trajno. A oni rijetki su zvali, pisali poruke, bili na telefonu dok sam bila u pms-u. Tek kad sam otišla sam shvatila tko će zauvijek ostati tu. Drago mi je da sam ubrzo uvidjela tko me trpi kad sam očajna, tko me nasmijava kad mi je dan užasan, a bilo je i onih zbog kojih sam s kave odlazila plačući, srećom više ih nema. Valjda je ona racionalna strana uvijek prikrivena došla do izražaja i prvenstveno srezala neke odnose. Kad sagledam to iz ove pozicije i bolje da je tako. Sad znam zašto su neki ljudi tu i ostat će zauvijek, a zašto nekima nikad više neću dozvoliti da mi se približe. Onda se vrati ona moja sentimentalna, ženska, slaba strana i vrti film unatrag preispitujući pravednost svojih odluka. Još uvijek ipak, priznajem, ponekad, često, rijetko, ne znam točno, realist i idealist vode bitku u mojoj glavi, kao anđeo i vrag, ali onda si ponovim dobru staru balaševićevovsku: Uvijek vrijeme uzme svoje i ne znam što bi nas poštedjelo :) 








(Nosila sam: benetton haljina, kling torba, fred perry tenisice, zara marama, nakit Luce Lu)

Ormar i ja na  facebooku 

5 people left comments on: "Dvije tri nepovezane"

  1. Jako slatka u toj haljinici. :)

    ReplyDelete
  2. lovely look!
    http://saltskinned.blogspot.com.au/

    ReplyDelete
  3. Ajme kak si slatka! Super outfit. <3

    ReplyDelete