Pages

Bambi

14/08/2014


Nakon mjesec dana Osijeka već mi pomalo nedostaje Zagreb. Moj rodni Osijek koji me uvijek uspava, a Zagreb koji me probudi. Veselim se kolačima iz Mak na konac, Vinceka i našoj maloj terasi koja željno iščekuje Ikea namještaj. Rajčica koju sam posadila prije 2 mjeseca je ogromna premda sam mislila da nikada neće uspjeti. Prvo sađenje, uspjeh. Čari života u dvoje i svakodnevnih spački koje život čine zabavnim. Ne volim pretjerano ljeto, zato me jesen i zima posebno vesele. Grilonke i oksfordice su spremne. A čizmice naručene čekaju da ih poštar donese. Nadam se da ima još ludih glava koje po ljetu kupuju zimsku obuću.
Kombinacija je brzinska, spontana, pred kišu.
Haljina je na bambije, crtić Bambi na koji sam uvijek plakala kad sam bila mala, ali srećom na istoj kazeti je bila i Trnoružica :)

                                   Glas majke prijatelja, kćeri, ljubavnice, broda, brata
                                                 Na brzinu pokupljeno rublje pred kišu
                                                  I nestalo je svjetla s tom bjelinom









(Nosila sam haljina : Chicnova, torba Dreama, sandale Mass, kopča za kosu Rosewholesale)



Ormar i ja na facebooku 

10 people left comments on: "Bambi "

  1. Mozda najlepsa kombinacija na blogu :)

    ReplyDelete
  2. torba je stvarno nešto posebno! malo umjetnično djelo! Haljina je divna, uzorak baš privlači pažnju...i sviđa mi se kako si spojila dvije stvari koje samo po sebi su upečatljive. Super je i mašna i sandale.

    ReplyDelete
  3. Preslatkoo :) Odlično ti stoji haljinica!

    ReplyDelete
  4. Love the dress ;)

    xoxo
    Rafaela Avidago
    www.rafaelaavidago.com

    ReplyDelete
  5. Haljinica je preslatka! Kroj je odličan, a print savršen! <3

    ReplyDelete
  6. I ja se zaljubih u haljinicu, mislim da je uz tvoju boju kose posebno dosla do izrazaja, bas su nekako "legle" jedna uz drugu :)

    ReplyDelete
  7. Haljina je bas posebna kao sto si i ostali primjetili!

    ReplyDelete