Pages

Suncokreti

27/07/2014

Ona je jučer dolazila, kasnila je ravno 3 minute, a na sveopće čuđenje ja sam došla 3 minute ranije. Njene štikle su ubrzano prolazile kroz prostoriju, a u pozadini je svirala pjesma Mr. Brightside od Killersa. Vidjela sam njen osmijeh koji je govorio lijepo te vidjeti i u zagrljaju sam opet osjetila onaj njen miris. Onaj koji me podsjetio na prvi srednje i nju s kojom sam dijelila klupu. Njen minival, moji zadnji trzaji rep muzike i prelaska na punk. Jedan sat hrvatskog na kojem sam zaspala i ostavila trag maskare na radnoj bilježnici i urlik profesorice Marijaaaa izvoli odgovarati. Ono što je bilo na kraju je za pretpostaviti. Skolčila je i mene i nju jer mi je ona rekla sjeti se, ponavljale smo to. I dan danas nakon puno godina i dalje si šapćemo na kavi naročito kada pričamo o nekim tajnama. Međutim, nedostajala nam je treća karika tog lanca. Ona radi, na moru, ništa nije isto bez nje. Njena kovrčava kosa i znate baš onaj zarazan smijeh, ma kako da vam opišem, onaj na koji se svi okolo isto nasmiju. E takav imaju obje. Kad je dan najšugaviji tu su Marija i Ana. Takav jedan dan je Marija zvana Mare (a kako bi mene razlikovale zovu me Marica) uspjela oraspoložiti. A Ani šaljemo malo osmjeha s kontinenta.
Danas sam bila na ručku u Baranji, a slike su nastale na putu kući :)











(Nosila sam : suknju. s.Oliver, majica Mango, torba Accessorize, cipele Zara, naočale Hugo Boss, ogrlica Sonja SN)


Ormar i ja na facebooku

19 people left comments on: "Suncokreti"

  1. oćeš vodit mene i mog ponija tu? O:)

    ReplyDelete
  2. odlično napisano:) uvijek mi je zanimljivo pročitati takav tekst. Odjevna kombinacije je divna (dugogodišnji sam ljubitelj točkica), a lokacija mi se jako sviđa...suncokreti su nekako baš fotogenično cvijeće.

    ReplyDelete
  3. I love polka dots. Also sunflowers, they are completely gorgeous. Perfect location for photos. I would like to go somewhere with so many sunflowers.

    ReplyDelete
  4. Obožavam suncokrete i točkice. <3 Ruksak je vrh! :)

    ReplyDelete
  5. You look really pretty. Amazing hair :)

    ReplyDelete
  6. Obožavam točkice, suknja i ruksak su predivni! :)

    fashionparislover.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. great outfit and lovely photos!

    ReplyDelete
  8. of course we can follow each other. I just did and I hope you will do the same.
    I love dots :-) so lovely pictures

    ReplyDelete
  9. Thanks for your lovely comment! with pleasure we can follow each other via Google friend; did it, your turn ;) Hope to keep in touch! Today new post, Carolina Herrera mini bag!
    Kisses from Spain, Kela

    ReplyDelete
  10. great pics, i love it!
    check out our blog too :)

    ReplyDelete
  11. Wonderful Photos <3 ,you look gorgeous!

    kisses

    ReplyDelete
  12. Beautiful skirt and necklace! Great photos :-)
    Thank you for comment and visit on my blog :-)
    I follow you :-) Please follow me back :-)

    Kisses:-*

    ReplyDelete
  13. Tekstic je diiivan, izmamila si mi osmeh na lice! Outfit savrsen kao i uvek, ma preslatka si! :)

    ReplyDelete
  14. prekrasna kominacija! uvijek sam se htjela slikat uz suncokrete!

    ReplyDelete
  15. Uvek se raznežim na tekstove o prijateljima. Valjda jer moji žive daleko od mene. Ili ja od njih. Divan post :)
    Wandering Polka Dot

    ReplyDelete