Pages

Plava boja Osijeka

15/07/2014

Meni ljeto počne tek kada se vratim u Osijek. 
Osmjesi i zagrljaji obitelji i prijatelja, osjećaj da je ljeto počelo.
Uvijek nakon ispitnog roka u 7. mjesecu dođem kući i počinje hektični tjedan u kojem nikada nisam kod kuće.
Red rodbine, sladoleda, prijateljevanja i bicikliranja.
Metropola koja mi je drugi dom ima svoje čari, ali kod kuće je kod kuće.
Komarci su krenuli, jedan zuji dok pišem ovaj post i znam da je iritantno, ali nekako i to preživim.
Sve za dobar osjećaj prihvaćenosti među prijatelje. Možda i ove godine napunimo bazen i kokteliramo u dvorištu. Jedva čekam da se namažem Lerbolario kremicom za brzo tamnjenje u kombinaciji s faktorom 50 dječje kreme za sunčanje koju mama uvijek s puno pažnje kupi meni i bratu, svakom po jednu. Naravno, on se uvijek zaboravi namazati pa je u kući jogurt glavna namirnica za njegova leđa. Mali (mislim mlađi, ali veći od mene) uvijek idući dan dobije boju. Koji sretnik.
 Da ne duljim. Evo slika današnjeg outfita s novim fotićem i od sada pa ubuduće će biti bolja kvaliteta fotografija :) Jedva sam dočekala :)

Haljina koju sam naručila je baš moja boja, nijansa je baš prava ljetna i mislim da će biti i na štikle varijantu još efektnija, potrudit ću se ovo ljeto više hodati u štiklama jer sam malo zapostavila zbog obaveza i dugog hodanja moju kolekciju štikli :)















(Nosila sam haljina Sheinside, torba Accessorize, sandale Shoebedo, ogrlica Zara) 

Ormar i ja na facebooku 

12 people left comments on: "Plava boja Osijeka"

  1. ajmeeee <3 točno ovako sam zamišljala da će ta haljina izgledati na tvoju boju kose...predivno je!

    ReplyDelete
  2. Prekrasna kombinacija, plava boja odlicna! Uzivaj sa svojima!"

    ReplyDelete
  3. kombinacija mi je super, haljina jos vise :)

    ReplyDelete
  4. Haljina je predivna a na kosu ide kao salivens ;) uzivaj

    ReplyDelete
  5. haljina je predivna i efektna sa ili bez štikli!

    ReplyDelete
  6. haljina mi je predivna, odlicno ti stoji :)

    ReplyDelete
  7. Mnogo mi se sviđa haljina! Crvenokosim damama savršeno pristaju sve nijanse plave i zelene.
    p.s. i meni zuji jedan komarac dok čitam blog, grrrr

    ReplyDelete
  8. Tebi plava toliko predivno stoji! Haljina je fenomenalna! :*

    ReplyDelete
  9. Super haljina :)
    A torbica je preslatka

    ReplyDelete