Pages

Dan s malo riječi

21/07/2014

Jučer sam htjela mnogo toga reći i slagala rečenice koje ću reći. U slaganju sam odlučila da ću prešutjeti kao i većinu stvari koje se možda trebaju reći. Jednostavno shvatiš da to što se spremaš reći nije lijepo i radije odšutiš. Shvatila sam to s godinama i iskustvom nepopravljivog brbljavca. Nekada su me stvari više dirale i imala sam potrebu se javno pravdati i braniti, međutim prošlo me, zadnjih godinu dana je između razuma i osjećaja stvar donekle izbalansirana. Samo se rijetki od blebetanja obogate, a iskrenost je preskup poklon za prosipanje. Ne bacaj bisere pred svinje sam zaključila i nastavila dalje. Tražila sam smisao, ali da, nekad se stvari slože same od sebe. Taj dan prošao je sasvim staloženo i mirno, bez pretjeranih turbulencija u osjećajima. Zbog toga to lice na portretima. Stanje potpune mirnoće. Nekada su riječi sasvim suvišne i samo kvare prekrasnu tišinu. Sunce je zašlo kao i svaki dan i ništa se spektakularno nije dogodilo, jedan sasvim običan dan u Osijeku i jedno brzinsko slikanje u kvartu.









(Haljina - Black Five - Link, sandale Shoebedo, torba Asos)

Ormar i ja na facebooku 

14 people left comments on: "Dan s malo riječi"

  1. prelijepa haljina stvarno i nekako ti super ide sa bojom kose.

    ReplyDelete
  2. ajme kako ja volim tu haljinu!! bit ću kopiruša i naručit je,nemoj se ljutiti O:) <3

    www.shipepdfromvenus.com

    ReplyDelete
  3. Ormarijo pa ti si sex!!! <3

    ReplyDelete
  4. ti i ar ar ste mi najbolje hrvatske blogerice. stvarno ste svoje,inovativne,zanimljive i pismene za razliku od nekih koje su jako razvikane i popularne,a u principu popularnima ih čine samo hejteri.
    pozz

    ReplyDelete
  5. uvodni tekst ... kao da slušam samu sebe.
    al haljinica, prekrasna :D

    ReplyDelete
  6. Haljinica je divna s kosa me iznova i iznova i iznova odusevljava :)

    ReplyDelete
  7. Boja kose ti je predivna! A haljina, nemam riječi, oduševila me :)

    fashionparislover.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. ajme koja divotica. a lokacija se nije mogla bolje uklopiti. :*

    ReplyDelete
  9. lijepo! :)
    http://fashionistabih.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. cute metal sandals!
    mary2be.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Hi ! I love your dress! I follow you back on GFC :)

    http://darkside-of-fashion.blogspot.fr
    Saskia! xo

    ReplyDelete
  12. Hi dear!!! I like very much this dress and his print....nice and beautiful!! Good choice dear!!! Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    ReplyDelete