Pages

Baloni

17/07/2014

Kišno popodne i Coldplay na playlisti. Danas sam bila na frizuri, bojala sam takozvani flamboyage, super je ispalo, ovo su fotke prije frizera, onaj efekt poslije u nekom od idućih postova.
Traženje smisla u kišnom danu uzaludno je. Mislim da ću se odvoziti par kilometara na biciklu i nastaviti slušati Coldplay i svojim novim borominama koje sam nabavljala kao da nabavljam čunga lunga žvake. Znaš da ih ima, ali ne znaš gdje. Nije bilo papagaja u broju 36, budući da mi je nekim čudom 37 velik. Mislim izuvam se tu i tamo otkad ih imam kad legnem spavati, ali to je to. Moja teta ih smatra preružnima, mama ih zove ortopedija, a ja ih zovem ljubav na prvi pogled. Uvijek sam cijenila kad netko nosi ono što želi premda drugi govore da to nije lijepo. Nikad nisam bila jedan od onih konformista. Haljine koje sam dobila od Amiclub-a su moje novo otkriće :) Dolje konformizam, gore sloboda izbora. Ljubim vas, popravljam se u redovitosti <3




 









(Nosila sam: haljina Amiclubwear - LINK, torba Amiclubwear - LINK, sandale Borovo, naočale Hugo Boss)

Ormar i ja na facebooku 

5 people left comments on: "Baloni"

  1. moj šećerić <3
    te boromine su preslatke,morat ću i ja pronaći par za sebe!!!

    www.shippedfromvenus.com

    ReplyDelete
  2. hoću i ja tog slatkog papagaja:) savršene su! super odjevna kombinacija:)

    ReplyDelete
  3. i love your style....

    you have now 1 follower more... sry for my bad english...

    pls can you give me feedback for my blog?
    MFG

    versuch908.blogspot.de

    ReplyDelete