Pages

8.mart

08/03/2014

Dani su veseli otkad je lagano počeo novi semestar. Ponekad mi se čini da možda zaboravljam stvari ili jednostavno imam toliko puno vremena? :)
Veselim se novim volonterskim pothvatima koje sam dogovorila idući tjedan. Nadoknađujem svo vrijeme s ljudima koje nisam dugo vidjela. Veljača mi je prošla da se nisam ni okrenula. A ove proljetne dane ožujka sam iskoristila za šetnju Maksimirom.
Jedva čekam pravo proljeće, moje omiljeno godišnje doba. Bliži se i Uskrs, a onda i mamini kolači u Osijeku. Dok sam apstinirala od slatkiša struk mi se smanjio za 5 cm, 5 po 5 :) Sve ću nadoknaditi kad dođem u Osijek.
Sada žurim gledati romantične komedije kako i priliči na Dan žena. Sretan vam 8. mart žene, zaboravite na patetične čestitke i uživajte, danas je vaš dan. Kao i svaki drugi ;)








(nosila sam: baloner, cipele, torba, nakit- zara, naočale-hugo boss, košulja-mango, najlonke-jadran) 

Ormar i ja na facebooku 

9 people left comments on: "8.mart"

  1. zavidim na tih 5 cm koji su otišli sa struka :P
    predivna si <3 ova boja ti je najbolja ikad!!

    ReplyDelete
  2. Svidja mi se, odlicno uklopljeno :)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Svega mogu da se odreknem, ali slatkiša nikad. :(
    Boja kose ti je divna. :)

    ReplyDelete
  4. Sada mislim na promjenu boje, divan outfit :)))

    xx
    majnira.com

    ReplyDelete
  5. Prelepo izgledas! I imamo istu boju kose trenutno :D

    ReplyDelete
  6. auuu plavo. kako zakon izgleda. i cipelice ... waaaa :D

    ReplyDelete