Pages

Lažno proljeće.

15/02/2014

Dok sam subotama i subotama zatvorena u stanu u brdu knjiga u ušima mi bruji Manu Chao. Lažno proljeće je to prouzrokovalo. U dugoj vožnji do Sljemena razmišljala sam kako me bole leđa od teretane. Da, ta novogodišnja odluka još traje. Redovito.
Moje rijetko pisanje posljedica je ispitnih rokova, dugotrajnih zatvaranja u stan gdje mi je jedina odjeća velvetasta trenerka (cijeli spektar boja imam). Moguće da sam ja jedini luđak koji uči s papirima u boji i kemijskama koje se mogu brisati i memory mapama. To je jedini način da se više od sat vremena zadržim na jednom mjestu (bez treskanja nogom). Hiperaktivna sam pomalo. Prijatelji to zovu vrckava, ali i u glavi mi je tako. Povremeno odlutam mislila u Bangladeš i nazad. Oš neš, u stvarnost se vraćaš.
Postala sam ovisnik o zelenom čaju s kokosom. Svi prodavači u kući zelenog čaja me znaju. Trebali bi mi dati doživotnu zalihu besplatno zbog poticanja prodaje (hahaha). Sve sam zelenočajnom manijom zarazila. Hjao, ima li kraja pms-u (opet sam odlutala).
Kombinacija je jednostavna, onakva kakvu sam primila pod ruku. Boja kose je isto nova također kombinirana. s 2 boje. Odlučila sam da je to ta nijansa koja mi se najviše sviđa od svih isprobanih.
Slike su malo lošije ispale, ali zato me veseli pozamašna hrpica deviza koja se skupila u kasicu prasicu za novi Canon.









Nosila sam: haljina i baloner Zara, košulja Mango, cipele Jeffrey Campbell Everest, torba Accessorize, kopče za kragnu Luce Lu)

Ormar i ja na facebooku 

4 people left comments on: "Lažno proljeće."

  1. predivna je kosa i predivan je post! iako imam osjećaj da ćeš se strmoglaviti dole svaki tren :P
    Ja isto tako učim..da mi nije svih tih šarenih,dječijih rekvizita ne znam kako bi išta položila... <3
    jedva čekam da prođu rokovi,šta zbog sebe,šta zbog tebe da češće postaš.
    pusa iz splita :* <3

    www.shippedfromvenus.com

    ReplyDelete
  2. hej haljina ti je prava divota uzivaj u ucenju XDD

    ReplyDelete