Pages

___

18/12/2013

__________________________________________________
Dan bez inspiracije za pisanje. 
Puno pričanja, premalo je ostalo u glavi za zapisati.
Previše stranica natipkanih izvještaja za fakultet. 
__________________________________________________
Prvo vezanje kose u rep na postu otkad imam novu boju kose.
Primjećujem baš glupe sitnice kod sebe i kod drugih.
Ponekad sasvim beznačajna stvar govori toliko puno. 
Volim tu svoju osobinu. Pruža mi bolji uvid u vlastitu intuiciju. 
__________________________________________________
Nisam danas doticala kutiju osjećaja. 
Dopustila sam si jednu ravnu liniju u ovom danu.
Ništa da me dotakne.
__________________________________________________
Jedan zeleni čaj jer dan ne bi bio isti. 
Ovaj puta obični, ali zato baš dobro društvo.
__________________________________________________
Ispod haljine slojevito natrpana odjeća.
Izgledam ko mali medo. 
__________________________________________________










(nosila sam :majica ispod haljine-forever 21, haljina,šal i gumica za kosu h&m,kaput benetton,torba accessorize, patike nike)
Ormar i ja na facebooku 

11 people left comments on: "___"

  1. Znači patike, wauuuuuuuuuuu <3 <3 <3 gdje se mogu kupiti?

    ReplyDelete
  2. Snipes se zove trgovina u Beču.

    ReplyDelete
  3. I feel u , but loving the outfit, medo <3
    xx
    ajnira.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Jako lijepo ti stoji ova boja kose. Pogotovo sa crvenom masnom.

    Dani sa ravnom linijom su super s vremena na vrijeme. Posebno ako je taj dan nedjelja.

    ReplyDelete
  5. Koliko je dobar sal!

    www.style-trigger.com

    ReplyDelete
  6. Divna kombinacija. Šal mi se mnogo dopada!

    ReplyDelete
  7. Sve sve mi je predivno, do clanaka :)
    Apsolutno mi je zao ukombinovati ovako divnu odecu sa patikama za trcanje :(
    Kosa ti je predivna, ta boja ti stvarno fantasticno stoji <3

    ReplyDelete
  8. Jako mi se sviđa torbica, baš je predivna :)
    martaile.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. "Izgledam ko mali medo" - preslatko :)) Patike su savrsene i bas mi se dopada kako si ih iskobinovala sa haljinom, divno!

    ReplyDelete