Pages

2. advent

08/12/2013

Vikend u Osijeku je uvijek sjajan.
Toplina maminog zagrljaja i miris svježih kolača.
Kave s prijateljima i gotovo...
Tako brzo prolazi. Tako dugo se očekuje.
Za 3 dana putujem u Beč na advent.
Zloupotrebljavam božićne ukrase još od početka jedanaestog mjeseca.
Nikad mi ne dosadi.
Ovaj post je jedan hladno predbožićni pravi brzinski.
Marinove slike, one petnaestominutne i trčanje unutra na čaj.
Njegova duga kosa iza objektiva i klik klik klik.
Ugodni razgovori uz bambus i kokice.
Dvije čaše i osmijeh ne skidam.
Kako je lijepo vratiti se u Osijek.
Gdje prijatelji uvijek nose puno srce i nasmijana lica.
Gdje obitelj tradicionalno nedjeljno ruča.
Gdje druga adventska svijeća gori na sred stola na vijencu kojeg sam sama napravila.
Zima je zagazila u Osijek, a ugrijala srce.

Mama u kombiju pjeva refren "Ma što sad ljubav, ma što sad ljubav ima s tim...", a ja po običaju umirem od smijeha i steže mi se oko srca jer moram ubrzo nazad u Zagreb...
Za tebe ću mama tražiti proljeće u snovima i misliti na tebe dok budem jela slatkiše...







P.s. Teglice koje vise s drveta su teglice za svijeće <3

(Nosila sam: kaput, torba, šal čizme: Zara, haljina Naf naf, najlonke reflections)
Fotografije : Marin Franov
Ormar i ja na facebooku 

7 people left comments on: "2. advent"

  1. preslatka si. slike su stvarno odlične :)

    ReplyDelete
  2. Krasna si mi na fotkama.
    I zavidim malo na putovanju u Beč, jer i sama priželjkujem božićno putovanje.. lijepo se provedi, uživaj i veselim se fotkama :)
    A što se tiče božićnih ukrasa, znači već je sve ukrašeno? :))

    ReplyDelete
  3. Super kombinacija, šal mi se mnogo sviđa<3

    ReplyDelete
  4. Divne slike i autfit i okolina i sve <3

    ReplyDelete
  5. Lijep post, i sama imam želju otputovati za advent , a čini se da će mi se ove godine želja napokon ostvariti!

    ReplyDelete