Pages

.nije to što je nekad bilo.

11/11/2013

Meni su jeseni uvijek bila najdepresivnija razdoblja.
Baš kad sam mislila da baš ova jesen neće biti takva, jesen je riješila svoje...
Okrenula je u glavi, kao miševi i mačke naglavačke.
Kad sam mislila da je donijela svoje lijepe čari,
ona je riješila da sve pokvari.
Možda su sve moje jeseni namijenjene da budu tužne.
Upalim neku božićnu, za 2 dana ću se prebaciti na taj ugođaj.
Čak imam i dvije crvene stvari u ormaru.
Džemper iz srednje škole i šal na 2 strane :)

Outfit je sastavljen od jurenja iz kreveta i desetominutno kašnjenje na kavu u Kavkaz.
Ni Kavkaz nije što je prije bio...
Ni cjeđeni sokovi što su prije bili...
Ali moja vizija je možda potpuna iluzija obojena lošim raspoloženjem.
Sva sreća na ružu boje ciklame pa je i kiseli osmijeh slađi.
Skinuta prašina s plavog kaputa i prvo nošenje ove godine.






Ormar i ja na facebooku 


16 people left comments on: ".nije to što je nekad bilo."

  1. Jako lijepo napisano, a torba je odlična! :)

    ReplyDelete
  2. A ja baš volim jesen.
    Divna mi je tvoja kombinacija. Kaput mi se naročito sviđa!<3

    ReplyDelete
  3. Volim tvoje tekstove, uzivanje je citati ih :)
    Kombinacija je super, bas mi se dopada kako ti stoji plava uz ginger kosu :)

    ReplyDelete
  4. prelepa si! mantilic, cipele, masnica <3 savrseno :)

    ReplyDelete
  5. Divne su fotke <3
    Obozavam taj tvoj mantilic :))

    ReplyDelete
  6. Kaput je prelep, boja je fantasticna. Sva si medena!!!

    ReplyDelete
  7. htela sam da ti kazem da to nije strasno, sta bi da zivis u Moskvi, ali onda sam se setila kako ja pogledam Ruse kad na moju kuknjavu kazu da treba da budem srecna sto ne zivim u nekom gradu u Sibiru:-) ja ti svakako zavidim, ovde postoji samo jedno godisnje doba-zima! Mada mozda mogu reci da nekad ne znamo da cenimo ono sto imamo-ja dok sam bila u bgd, kukala sam na zimu, i mnooogo mi bilo depresivno - a onda sam dosal ovamo-sad kad se vratim kuci odusevljam se:-) mada mozda ni ovo nece pomoci:-)

    ele, super outifit, a kaputic boli glava!

    ReplyDelete
  8. obožavam plave kapute, a ovaj je presladak...savršena kombinacija:) meni je Jesen uvijek melankonična, ali nekako i uživam u tome.

    ReplyDelete
  9. kaput je predobar, obozavam plavu boju.... a tek gleznjace!! odlicno!!

    http://streetlifewithstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Izgledas predivno. Svidja mi se kaput, a bojom sam oduševljena. :)

    xx,
    J
    www.jonnessa.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. I meni ova jesen nije bila dobra i imam osjećaj da je donijela mnogo lošega ali se sad trudim to sve promijeniti i bar prosinac lijepo provesti.
    Kombinacija ti je baš divna, kaput je savršen!

    ReplyDelete