Pages

Back to black

04/10/2013

Nisu ni jeseni što su nekad bile...
No, uvijek nagovještavaju novi početak fakultetske godine.
Parka, Balaševićeve balade, The Cure i strepnja od konduktera u tramvajima. Tipično studentski.
Jutarnja buđenja prije svitanja i zeleni čaj s pupoljcima ruže za dobro jutro.
Okreću se nove patetične teme, stari patetični filmovi za osvježiti gradivo.
Notthing Hill i omiljeni Hugh Grant u mlađim danima, ah ta jesen. 
Ponovno se počinjem špricati s teškim parfemima i boje su tamnije.
Prije par dana stigao je paket iz Hamburga. Unutra dugo željene cipelice, skoro pa suze radosnice.
Veselim se putovanju u Osijek. Jesen i bicikl s velikom kapom s gombicom koja je na wishlisti.















(nosila sam : cipele Jeffrey Campbell Everest, parka i torba zara, haljina wgw, sat random shop, naušnice Accessorize, naočale Hugo Boss) 


Ormar i ja na facebooku 

28 people left comments on: "Back to black "

  1. ledja <3 a torba mmmm like it :)

    http://lidavelifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Pa divno divno, taman pomislis ne moze bolje,a vidis da haljina ima srcasti "cutout" (isecak?) <3
    Svidja mi se sve, i kosa ti je divna :)

    ReplyDelete
  3. Mnogo si mi lepa i unikatna. Pratim tvoj blog od pocetka i uvek nekako uspijes da me iznenadis. Samo tako nastavi.
    Cmok cmok <3 ;)

    ReplyDelete
  4. Sve si lepo sročila :) Na stranu to, odlicna kombinacija :)

    ReplyDelete
  5. Preslatka haljinica!! :D Cipele <3

    ReplyDelete
  6. Olican post.:) Kada je kupljena parka, ako mozes ostavi link?! Hvala. :) Lola

    ReplyDelete
    Replies
    1. Parka je iz trenutne Zara kolekcije s trf odjela. Dakle, ima je još u ponudi.

      Delete
  7. Torba i carapice su mi super :)) i detalj na ledjima haljine! Lepe slicice!

    ReplyDelete
  8. predivno, zaista ! <3 svaka cast ! <3






    http://style-squared.blogspot.ca/

    https://www.facebook.com/StyleSquaredByZM

    ReplyDelete
  9. Divna kombinacija. haljina mi se mnogo sviđa<3

    ReplyDelete
  10. Koliko je molim te bila torba? Odlična je!!

    ReplyDelete
  11. Divna! Haljinica je kao san! ;)
    Super ti stoji ta boja kose!

    ReplyDelete
  12. preslatko! Tockice su the best!

    ReplyDelete
  13. Odlican post! :)
    Haljinica je preslatka! :D

    ReplyDelete
  14. Iako ne volim pretjerano te čizme (uglavnom mi djeluju preglomazno), ovdje su se baš nekako uklopile :) Zabavna si mi, super mi je tvoj blog! Haljina je predivna!

    ReplyDelete
  15. jednostavno i lijepo

    http://diary-of-shopaholic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Haljina je prekrasna, jel to Iggy?

    ReplyDelete
  17. odakle su hulahopke, odlicne su mi!
    super je kombinacija i divno ti stoji :)

    ReplyDelete
  18. zaboravih pitati koliko je bila haljina i je li od ove godine?

    ReplyDelete
  19. Od ove godine je haljina koštala je nekih 250 kn. Najlonke su Esprit iz Mullera.Imaš slične u Jadranu, h&m-u...

    ReplyDelete