Pages

Zagreb

08/09/2013

Novost : obojala sam se u boju najbližu prirodnoj. Skoro sam dan prije otkazala, ali sam rekla jednom se živi pa kako ispadne, ali ova promjena me jednostavno oduševila. Konačno se osjećam super u vezi boje kose. Uvijek mi je u Zagrebu život hektičan ili uopće ne izlazim iz stana ili promijenim i do 2 kombinacije dnevno.
Unazad dva dana susjeda svira saksofon. Par puta mi je došlo da joj pokucam i pitam mogu li slušati u njenom stanu, šteta da se melodija ne čuje još više...
Koliko god sam brbljavica odustala sam i nastavila čitati skriptu.
Dva, tri, četiri lista i već je noć.
Svijetla točka dana su slatkiši i gledanje kroz prozor na Vlašku.
A u zraku miris nedostajanja.
Trag suza u kutovima očiju i gotovo.
Možda moju kroničnu nostalgiju pospješuje stalno recitiranje pjesme Ne daj se Ines.
I onaj dio gdje se uvijek prepoznajem.
"...meni je ipak najdraži početak
raspolažem s jos milion nježnih
i bezobraznih podataka naše mladosti
koja nas pred vlastitim očima vara, 
i krade, i napušta..."
A onda zazvoni telefon i piše mama. Dovoljno da obraduje dan.
Zatim ponovno zazvoni telefon i na taj zvon se trčim javiti... 
Podsjetim se da sam zapravo sretna, samo nostalgična.








Ormar i JA na facebooku 

19 people left comments on: "Zagreb"

  1. Kako si mi neobicna sa novom kosom, ali boja je sjajna. Tufnice <3, super outfit,

    ReplyDelete
  2. Divna je i kosa i ti i čarapice na tufne ;))

    ReplyDelete
  3. Cipele me podsjećaju na one koje su se nosile kad sam bila 15 godina mlađa :) Sviđaju mi se, kao i cijela kombinacija!

    ReplyDelete
  4. meni je ovo presuper. ne bi nosila ogrlicu ali sve drugo bi.baš mi je nekako punk-ish neznam zašto.

    ReplyDelete
  5. Prekrasno, kosa ti je odlicna, boja predivna! A tockaste strample bas osvjezavaju!

    ReplyDelete
  6. divnaaa. čarape su prekjut :*

    ReplyDelete
  7. bolja si pankerica od ljupke tanevske :*

    ReplyDelete
  8. Divna kombinacija. Volim tačkice!

    ReplyDelete
  9. Bas su lepe slicice i svidja mi se mnooogo nova frizura! :))

    ReplyDelete
  10. Super kombinacija - neobične cipele, ali prekul!
    A kosa mi se posebno sviđa - skroz prirodna boja, totalno ti! Super ti stoji ;)

    Jelena
    http://davrilpoisson.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Nisam bila tu dugo, što je s onim da nećeš pisati koje marke je odjeća koju nosiš?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Objasnila sam u nekom od prošlih postova. Prvenstveno zbog vremena.Iza svakog posta dobivam hrpu mailova, inboxa odkud je što. Ne mogu to sve odgovoriti, ne stignem. Nažalost bila je to lijepa zamisao, ali neostvariva. Nisam ni slutila da će me i na neke već viđene stvari ljudi pitati odkud je.Oduzimalo mi je to jednostavno previše vremena za nešto što mi je hobi, a ne posao. Ako i dobijem što stavim link, ali meni se ne da pisati silne suradnje, možda na zimu sjednem i pošaljem nekim stranicama.Držim se principa, pokušavam, al ovu bitku sam izgubila od prvog posta u kojem sam prestala pisati. Mislila sam da je brojka od 150 nemoguća, ali toliko je upita bilo na 1 post.

      Delete
  12. Boja kose odlična, a outfit mi se baš sviđa! Ajme čarapaaaaaa <3

    ReplyDelete
  13. Koje dobre šuze! Bravo!

    Giveaway na http://fantea.net/blog/?p=1702

    ReplyDelete
  14. Ma kosa je divna, full ti stoji, još kad sam na instagramu vidjela, zaljubila sam se ;)
    I ja sam sad u nekoj fazi farbanja/ne farbanja u prirodnu.... al treba se sjetit kakva je bila, hehhehehe

    velika pusa,

    Matea

    ReplyDelete
  15. Joj, kako je ovo slatko!! ;)
    Divna haljinica!

    ReplyDelete