Pages

Ljetne šetnje

28/07/2013

Ovo je jedna moja kombinacija koja je više za izlazak.
Obično ne razdvajam odjeću za izlazak i za svaki dan. Obučem se onako kako se osjećam.
Taj dan je malo puhalo pa je košulja bila dobra opcija.
Budući da sam dobila dosta mailova u vezi svakog posta i linkova napisat ću sve što nosim, a suradnje ću označiti linkom.
Obično držim do nekih principa, ali vrijeme toliko brzo prolazi da nemam vremena za neke.

Primjerice za ove sandale sam dobila preko 100 mailova upita, budući da nemam vremena sa svima komunicirati na taj način ću jednostavno napisati. Nadala sam se da će toga biti puno manje, ali nažalost je postao spam nakon svakog posta :)

Ovo ljeto je započelo mirno, pijemo svaki dan bezalkoholne koktele, topimo se na biciklima.
Moje su se 2-3 kile viška iz zimskih dana naglo počele topiti.
Montirat ćemo bazen u dvorištu, opet ovo ljeto kao prošlo uz crni radler i šarene kupaće mojih prijateljica.
Volim ljeto, čak mi ni more ne fali.
Sve te lifestyle stvari možete pratiti na mom instagramu : mare_osk
Evo outfit uz preslatke broševe za kragnicu koje mi je poslala Luce Lu. Postali su mi must have za moje ljetne košulje. Uvijek ih koliko god vruće bilo kopčam do kraja :) 

+ digresija: gornji dio kose mi je potpuno 'crven' i super se uklapam s crvenim listovima :)









(Košulja Benetton,suknja i torba Zara, sandale Shoebedo, nakit Luce Lu)

Ormar i JA na facebooku 


10 people left comments on: "Ljetne šetnje"

  1. Mnogo mi se svidja ovaj post i tvoja kombinacija.. :) Suknja je preslatka..

    ReplyDelete
  2. Napisala sam gore da nemam vremena, za ove sandale sam dobila preko 100 mailova, inboxa. Znaš što znači odgovarati na sve to? Ne da mi se i nemam vremena. Druga stvar, što se tiče boje puštam prirodnu kosu i želim da mi tako bude ombre jer mi je ispucana kosa i suha za bojanje. Ne brini posavjetovala sam se sa stručnijim osobama od mene u vezi toga :)

    ReplyDelete
  3. Divna ljetna kombinacija, suknjica je secer :-)

    ReplyDelete
  4. Odlična kombinacija. Boje mi se jako sviđaju<3

    ReplyDelete
  5. Predivna!! ;)
    Suknjica je kao med!

    ReplyDelete
  6. Sandalice su super, gotovo identične imaju u Borovu, i sada su na sniženju 40%.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidjela sam da ih ima u Borovu, ali ti metali su zlatni na njima, a na mojima su srebrni i boje su onako sarene. Al na tu foru da.. Meni su na prvu bile 'toooo je to'

      Delete
  7. Ova suknja je definitivno jedna od najljepsih komada odjece koje sam u posljednje vrijeme vidjela :) <3

    ReplyDelete