Pages

Blue

12/07/2013

Long time no see. 
Učenje za rokove vjerovato sve studente barem na neko vrijeme izolira od svijeta. Tako i mene.
No, vratila sam se. 
Opet nešto plavo, neki bi rekli dosadno, neki dosljednost sebi.
Imam jednu super ogrlicu koju nikako da vam pokažem. Pamučna je i svidjela mi se na prvu odmah sam vidjela kako moje dosadne majice u svim bojama čini posebnima.
Kakve sve ogrlice imaju škicnite na njihovoj stranici Bla concept. Ja sam ju nazvala špageti ogrlica.
A i torba je nova, pravi kolačić s mašnicom. U večernjoj varijanti bih ju nosila s ručkicama unutra, a za dan biram viseću. Taman stane sve što treba. A curice u tramvaju se okreću za njom. Očito Taška nije slatka samo meni.
Naime imam već 3 kombinacije za pokazat vam, a nikako vremena. Ovo je jedna od njih.
Ovo mi je omiljena suknja. Nije za preporučit dok puše vjetar. Ne samo da vijori nego puše ispod, danas me skoro otpuhalo.
Ovo je moja prva špic obuća ikad. Nisam mogla odoljeti sniženju.
One narančaste naljepnice na kojima cijena uvijek završava na 99.
Uskoro putujem za Osijek, ne znam koji to entuzijazam vlada za učenjem, ali sretna sam zbog toga.
Mama kaže da me naoružala sredstvima protiv komaraca za osječke ljetne noći. 
A Barbara mi je obećala kasne vožnje biciklom obavezno uključenog svjetla, iako znam da bismo šarmirale policajce da nam ne upišu kaznu.
Moj tirkizni bicikl s korpicom i kinesko svjetlo - hvala mama što misliš na mene :)






Ogrlica Bla concept i torbica Taška 


Ormar i JA na facebooku 

8 people left comments on: "Blue"

  1. super detalji!

    http://hypemyhip.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Pa skoro da si skroz ginger :-) divna ogrlica ali ona s bocicom mi je vrh :-) Uzivaj kuci!

    ReplyDelete
  3. Predivna si. Suknja mi se mnogo sviđa<3

    ReplyDelete
  4. cipelice su savršene <3, a tekst, eto me u Osijeku, mašem dok prolaziš na svom tirkiznom biciklu :D, divno <3

    E.

    ReplyDelete