Pages

Klasičan dan.

04/05/2013

Ponekad se pitam zašto baš na mom semaforu zeleno presporo dolazi.
Jel samo mene žuljaju baš svake cipele.
A tako milo i lijepo izgledaju dok iz izloga viču: "kupi me".
Zašto baš sada moja kosa sporo raste, a uvijek je rasla prebrzo.
Valjda samo meni najduže lak na noktima traje 6 sati. Ne pomažu ni oni skupi.
Zašto se samo moj ključ od vrata stana može napraviti tek za tjedan dana.
Male životne radosti koje smo na kavi razglabali i naravno iz šupljeg u prazno ne našli nikakav odgovor.
Evo jedna klasična kombinacija tog dana kad sam pokušala nalakirati nokte i dok ovo pišem moj laptop već prestar od godina puše kao lokomotiva.











Vatrena kosa se čeka da naraste.


Fotke : Ana Karadžole
Ormar i JA na facebooku 

19 people left comments on: "Klasičan dan."

  1. dijelimo većinu problema... :)

    ReplyDelete
  2. Super! Cvjetići kod mene uvijek imaju prođu, sandale su <3

    ReplyDelete
  3. E te sandale su prekrasne, a naravno, meni je, koja sam cvijetni frik, ova kombinacija fantastična. I sama bih se tako obukla, ili točnije, se oblačim :P
    Skužila sam da nemam odjevnog predmeta bez cvijetnog uzorka hahah, osim možda cipela XD
    Još jednom...pohvale =)

    http://davrilpoisson.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Ne znam jer mi ljepša torba ili košuljica ili tvoja vatrena kosa koja nas časti dolaskom :)

    ReplyDelete
  5. Divno <3
    Tebi mnogo lepo stoji plava kosa i uvek sam se divila tome kako negovano izgleda, ali OMG ti ces biti tako lep dzindzer, jedva cekam da vidim, prosto je zalosno sakrivati takvu kosu :)

    ReplyDelete
  6. Lepo! Torba je odlicna =)

    http://maramasplace.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Ova frizura ti pregenijalno stoji! I košulja je isto super :D
    http://penassociation.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. kosulja i sandale, savrsenstvo..
    joj i torba!

    ReplyDelete
  9. xixi...bas is me oraspolozila ovim divnim teksticem.....divna si u toj cvetnoj kosuljici... :)

    ReplyDelete
  10. obožavam ove tvoje tekstove uz svaki post.a sve navedeno u ovom postu se događa i meni.:)
    btw, imaš predivnu prirodnu boju kose.najljepša boja koju sam ikad vidjela, iskreno.

    ReplyDelete
  11. Imaš kosu ko Hurrem :D

    ReplyDelete
  12. thank,,, i really enjoy to visit this site :)
    obat stroke

    ReplyDelete