Pages

Bijelo i prugice

16/05/2013

Od ovog posta jedna novost, nema više pisanja što od odjeće imam na sebi, osim ako se radi o suradnji.
Ne sviđa mi se javno pisanje o tome i trošenje medijskog prostora za ionako pune kompanije.
Odsad samo ono što se čini zanimljivim. Na vaše upite odgovaram na fan page ili na mail od bloga. Drago mi je da su tu moju odluku podržali i drugi ljudi iz svijeta mode i blogeri.

Jučer je bio dan koji je prebrzo prošao.
Jedan od onih dana kojih se da nema slika ne bih ni sjećala. 
Ovo fotkanje je bilo jedno od onih petominutnih. 
Ne znam jel netko ima isti problem, ali opsesija su mi torte.
Možda se to polako već vidi, no o kilama nema kukanja.
Sjećam se jedne fotke iz djetinjstva crvena kosa, crvena torta i crveni umusani tragovi oko usnica.
Sladoledi i torte nisu štedjeli moju malu odjeću pa je to bio modni detalj tada.
Danas nemam tih problema, pomalo perfekcionistički pazim na to.
U iščekivanju sam jednog od onih rođendana koji nemam vremena slaviti, a i brojka se samo povećava.
Stoga svaki nadolazeći rođendan mislim da moram napraviti listu želja, jer mi se ona prošlogodišnja skoro pa ostvarila.
Jedna od stvari će zasigurno biti : Pa Marija, ako baš moraju biti bore onda definitivno ne one od mrštenja!
Zato si uvijek kažem, pazi što želiš, a to i vama poručujem :) 






Evo i one famozne sandale zbog kojih mi je inbox pun već danima :D



Fotke: Ana Karadžole

Ormar i JA na facebooku


15 people left comments on: "Bijelo i prugice"

  1. Zaljubila sam se u tu vesticu cim sam je prvi put vidjela u Zari i dok sam skupila novce nestala je :( Odlicnooo od glave do pete ;)

    P.S. Kad ti dosadi vestica posalji mi je :P

    ReplyDelete
  2. odlicna kombinacija :D sada ce mail i od mene da stigne :)

    ReplyDelete
  3. Obožavam prugice, a tvoja kombinacija je fenomenalna! ;)
    Torba <3

    ReplyDelete
  4. MOžda jedna od, meni, dražih tvojih kombinacija :D

    http://davrilpoisson.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Lako za sandale, ja samo buljim u tu ginger boju, aaaaa, predobra mi je!! :) :)

    ReplyDelete
  6. odlicno! jao top je fenomenalan! odusevila sam se!

    ReplyDelete
  7. Zaista te moram pohvaliti, sve si bolja i bolja blogerica!

    <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga moja :) trudim se.
      Nazalost ja rijetko stignem komentirati lakse mi je na instagramu, ali pratim ja sve. Moje budno oko sve vidi. I ti si super!

      Delete
  8. Divna crvena boja kose! Pusti crvenu van! :-)

    ReplyDelete
  9. prekrasno i preslatko :D sviđa mi se lančić, a s razlogom ti je pun inbox :D

    ReplyDelete
  10. BRAVO! i za kombinaciju i za odluku da vise ne naglasavas gde je sta kupljeno. :)
    Imas pravo, i ostale blogerke bi mogle da ti se pridruze...
    a posebno mi je "slatko" kada neke blogerke ne napisu da su kupile neku stvarcicu kod kineza vec je samo nonsalantno izostave. Vazno je staviti da je torba Balenciaga ili da su cipele Christian Louboutin... (da se vidi raskos :D )
    Nastavi da budes najbolja!
    Pozdrav iz Srbije!

    ReplyDelete