Pages

Proljetno

21/04/2013

Kad Sunce sja sve je lakše
Kosa postaje vatrenija, pjegice tamnije. Nekada mi je to puno teže padalo.
Danas mi je svejedno.
Na vratu miris đurđica i spremna sam za polazak.

Prije toga slučajno okrenem list u zbirci pjesama Tadijanovića gdje su listovi već požutjeli, mamina knjiga iz 1971. Neka puka slučajnost ili baš namjerno karmička zezancija okrenem list gdje je :
Pjesma Mariji
Moje srce još i sad, Marijo,
Kada te vidim gdje mi u susret dolaziš,
Moje srce zbog tebe naglo kuca.
Budi mi sklona, molim te Marijo,
I nemoj mi srce odjednom zgaziti:
Gazi ga malo, pomalo, kao i dosada.
A ja ću se smijati i smijati.
Ko što sam se i večeras smijao.
A i ti se smij, Marijo,
I gazi srce moje!

U torbu sam utrpala male stvari bez kojih ne idem nigdje, a tu su uvijek i mali snovi u nekom od džepića. To što ih ne vidite ja sam ih vješto sakrila :)
A torbicu je vještim rukama sašila Helena, krije se pod nazivom Peek.a.Boo. Torba za gledati u nju i kroz nju.



 




(Nosila sam : hlače Zara,sako Sisley,Cipele Frodo, presten Asos, ogrlica h&m, naočale RayBan, torbica Peek.a.Boo) Tnx Ana Karadžole na fotkama

Ormar i JA na facebooku

13 people left comments on: "Proljetno"

  1. Torbica mi je kul, a bome i ti! xx

    ReplyDelete
  2. Cista 10tka!!! Sve mi se jako dopada! Pogotovo pantalone i torba! Odlicno!

    ReplyDelete
  3. Predivna i preslatka! A na kosu sam ljubomorna :D

    p.s.i super ti je prstenko ;D

    Anita

    ReplyDelete
  4. hlače su baš cool! :) a torbica prelijepa! :*

    ReplyDelete
  5. torbica+narukvica = ljubav najveca <3

    http://hypemyhip.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Torbica i cipelice su mi preprepredobre :-) jako lijepa :-)

    ReplyDelete
  7. Predobra kombinacija. Te hlače mi se baš sviđaju :)

    ReplyDelete
  8. vrh kombinacija...torba je pre pre dobra :) big lajk

    ReplyDelete