Pages

Čipka i cvijeće se vole

27/04/2013

Ne bih previše brbljala danas, ostavljam vas s jednim dijelom Tadijanovićeve pjesme Rano Sunce u šumi.
U zelene krošnje uleti,
Proljetni vjetar,
Mlad.
Sunčeve tanke strelice
Probodoše lišće
I grančice
I stabla:
Čitava se šuma zanjiha,
Zasja.
Rosnati cvjetovi, 
Bijeli,
I listovi, 
I male ptice,
Pozdraviše sunce,
Veliko.

Znate, na ovoj knjizi iz koje uvijek čitam točno na ovoj pjesmi izlizala sam zareze prelazeći prstom preko nje. Uvijek uveče čitam s malo svjetla pa mi se mute redovi, zato pratim prstom. Kao u osnovnjaku. Sad puštam crvenu kosu da se prisjetim kako je to kad se čita očima ispod crvene kose :)

Evo proljetne slike :)









Nosila sam (Zara haljina,Benetton majica, čarape, torba, narukvica h&m, jakna no name, cipele-moje krpice, no name, prsten Asos) Hvala Ani Karadžole na fotkicama 

Ormar i JA na facebooku

13 people left comments on: "Čipka i cvijeće se vole"

  1. predivan outfit! tako romantican i girly :)

    ReplyDelete
  2. Aaaa kako si samo slatka <3
    Kao djevojčica <3<3

    ReplyDelete
  3. Predivna, sve je tako preslatko! Odusevljena sam!! :D

    ReplyDelete
  4. Jooj,kako je prelepa je haljinica i ti si divna. Ja se ne bih setila da iskombinujem te carape i haljinicu, ali preslatko izgleda. :)

    ReplyDelete
  5. Prava si slatkica ;)
    Haljinica je kao san!

    ReplyDelete
  6. Ta haljina je preslatka! *,*

    http://davrilpoisson.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Divna, romantična haljina! Odličan outfit...

    ReplyDelete
  8. Preslatko! Haljinica mi je ubedljivo najlepsi deo autfita. potpuno sam odusevjena njome!

    ReplyDelete
  9. cipelice su predivne, a i haljinica! :)
    p.s. u kojoj si Zari u Zgu kupila sandalice koje si stavila na instač, divneee su? hvala ti na odg. :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga, kupila sam ih u Zari na Ilici, ali su mi malo uske posto imam debele cevape od prstica hahahah pa ih mozda stavim u prodaju...

      Delete
  10. Prvi put sam na tvom blogu i čini mi se odličnim...

    http://tonyandstyle.blogspot.com/?spref=fb

    ReplyDelete