Pages

3. Večer Perwoll Fashion.hr

16/03/2013

Ovo je moj prvi Fashion.hr i najviše sam se radovala Envy roomu, i njima ću kasnije, no isto tako me oduševila i kolekcija Morane Krklec. Zanimljivo igranje oversize džepovima, lijepi materijali, nešto što bih svakako htjela nositi. 

Morana Krklec 

(Preuzeto s Fashion.hr)

A sada Envy Room, dvojac koji nikad nije razočarao. Publika bez riječi, apsolutna koncentracija, proljeće na pisti. Kao i uvijek genijalno. Ne znam što bih više dodala za njih, dosljedni sebi, uvijek perfektni i originalni. 

 (Preuzeto s www.24sata.hr)





(Preuzeto s Envy Room facebook)

A sada moj outfit :) 


Posebno hvala Ani Karadžole na fotkama i make upu :) 

















Nosila sam : Cipele Jessica Simspon, torba i hlače Zara, košulja Benetton

Ormar i JA na facebooku 

13 people left comments on: "3. Večer Perwoll Fashion.hr"

  1. Cijeli outfit mi se sviđa, ali hlače su baš, baš premoćne :D

    ReplyDelete
  2. Hlače su odlične i čizme, divna si pratim te i na instaću :*

    ReplyDelete
  3. super ti stoje halce i stikle, cool cool!

    ReplyDelete
  4. super pantale!

    definitivni favoriti envy room:)

    http://hypemyhip.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Hlace ti stoje san snova, divna :-)

    ReplyDelete
  6. super outfit, dobro ti skoz stoje te hlače:)

    ReplyDelete
  7. odličan outfit, hlače su savršene! <3

    ReplyDelete
  8. Baš si lijepa, a hlače su ti extra :) Nadam se da si uživala.

    ReplyDelete
  9. jesi ikad razmisljala da promjenis tu frizuru?

    ReplyDelete