Pages

Velika suknja preko cijelog sjedala

31/01/2013

Bio je to dan jednog odustajanja od fotkanja, dva mirenja.
Dva kolača iz Vinceka (Nugat i Čiz kejk) 
Dva, tri, četiri osmijeha. 
Jedan čaj Medenjakova kućica i jedna sjajna ogrlica (baš je točka na i) 
Upaljena svijećica koja miriše na kruške (Yankee candle moje otkriće, za ovisnike o svijećama)
Miris proljeća na vratu i Pink Floyd u ušima. 
Ta velika suknja preko cijelog sjedala tramvaja. 
Dan bez ruža na usnama. 













Ogrlica je moj najdraži komad nakita, a ova me usrećila došavši na moju zagrebačku adresu upakovana u ljubičastu prozirnu vrećicu. Pogledale smo se i znale smo da ćemo jedna drugoj biti dosadne :) 
Izradila ju je gospođica Ana kao i pripadajuću narukvicu. Ima nešto sigurno i za vas AQ design. 

Igrali smo se fokusima. Konačno je došlo vrijeme za izuti čizme s krznom i hodati u nečem elegantnom.
Gležnjače su dugo željene i dobivene na poklon kada je Shoebox odlučio reći da je sve u 1/2 cijene.



Nosila sam : Vesta i kaput Zara, Suknja Iggy concept store, Čizme Jessica Simspon, Torba Accessorize, Nakit AQ design


Ormar i JA na facebooku

30 people left comments on: "Velika suknja preko cijelog sjedala"

  1. Torbu sam vidjela kod nas u Accessorize-u i nije mi se dalo da je uzmem :D Predivna je! Super outfit :)

    ReplyDelete
  2. Divna si mi! Suknja je baš cute! <3

    ReplyDelete
  3. kako si divna! ♥ cipele su san snova

    ReplyDelete
  4. Sviđa mi se cijela kombinacija, al' suknja je *__*

    ReplyDelete
  5. Wow wow wow!! Predivno!
    Ukrala bi ti suknju, savrsena je!

    ReplyDelete
  6. predivna! :) suknjaa wow, a tek čizmee *.*
    puno pozdrava! :*

    ReplyDelete
  7. suknja mi je savrsena!! ali ni tvoja kosa ne zaostaje za suknjom..divno izgledas...:*

    http://fashiontalkwithdaca.blogspot.com/2013/01/tartan-jeans.html

    ReplyDelete
  8. joj koliko fenomenalnih dodataka na tebi ne znam što bih izdvojila sviđa mi se koako biraš.
    suknja divna!!!




    Giveaway!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    http://babylovesfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Odlican post! Svidja mi se outfit,savrseno :)

    ReplyDelete
  10. suknja, cipele, torbica, prelepo! :)

    ReplyDelete
  11. pa ja sam se zaljubila u te stiklice jos kad sam ih vidjela na ljubki, jos sam uvijek u njih zaljubljena :) prekrasne su

    ReplyDelete
  12. Suknja je predivna!!!


    Pratimo se?? :-)

    peculiarchick.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Print je baš super na toj suknji! Divna :)

    ReplyDelete
  14. Preslatko :)
    Suknja je hit, ja jedva cekam da zavrsim sa ispitima da sasijem jednu takvu za sebe.

    ReplyDelete
  15. great outfit! Love your skirt!

    ReplyDelete
  16. The shoes are amazing <3
    I really like your blog!
    Want to follow each other?
    xoxo
    LS

    ReplyDelete
  17. Marija, uvijek izgledas super! Fotkice su divne :)

    ReplyDelete
  18. Predivna je suknja. Tvoji postovi su uvek tako inspirativni. :)

    http://jonnessa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Suknja je fantastična, a ti si predivna!!! ;)

    ReplyDelete
  20. Divno! Suknja i cizmice, odusevljena sam! :)

    ReplyDelete
  21. pre pre prekrasna si <3 hocu ISTU ISTATU suknju :D
    bas sam neki dan i ja preko instagrama otkrila te svijece. jedna prija mi kaze da su prejake ?
    http://cherryblossomtime.com

    ReplyDelete
  22. Odlicna kombinacija! :) ...Cizme prelepe...

    http://sequinsandbeauty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Suknja je oodlicna! :)
    xX

    http://thecasualprincess.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Predivna kombinacija elegantno vesela :)

    ReplyDelete
  25. Preslatka suknja, cijela kombinacija je tako elegantna!

    ReplyDelete
  26. Upravo sam otkrila tvoj blog...stvarno je pravo osvježenje...odlične kombinacije...
    Pozz:)

    ReplyDelete