Pages

Naslovi su dosadni

21/01/2013

Malo sam se igrala s vintage filterima, inspirirala me bajkovita bjelina vani. 
Dok sam pomalo asocijalna pijem zelene čajeve s kokosom. 
Pravim se da sam baka dok sam kod kuće. 
A ako i odem negdje onda biram udobne i tople materijale. 
Vuna i pamuk upotpunjeni slatkim detaljima.
Dok sam šetala sjalo je Sunce, ubrzo će otopiti snijeg. 
Nosila sam šal i kosodržač koji se može uklopiti i uz outfit rifle + majica. Baš daju neki slatki štih. 
Otkrila sam jednu mladu kreativku koja pravi razno razne asesoare. El a boho  mi je poklonila šal i mašnicu sa žicom. Bez tih detalja outfit bi bio samo običan :)
Zagreb je prekrasno miran kad pada snijeg. 









Nosila sam : Kaput Mango, vesta Zara, torba vintage, prsten (neki perzijski shop na Ilici), suknja Bershka, čizme s.Oliver, Kosodržač + šal (pričala sam vam o njoj, E la boho) 

Ne zaboravite na fan pageu traje giveaway AQ design nakita, još danas i sutra stignete igrat!



Ormar i JA na facebooku 


15 people left comments on: "Naslovi su dosadni"

  1. Suknjica mi je prekrasna!
    Slikice <3

    Joj i ja mrzim smisljati naslove :S

    ReplyDelete
  2. na instagramu uveliko pratim, a tek sad pocinjem sa pracenjem na bloggeru a da me pitas zasto tek sad... pojma nemam :(

    fotke su divne, suknja je savrsenstvo!

    ReplyDelete
  3. joj kako volim sneg!!!
    divne slike!

    ReplyDelete
  4. Prekrasne fotke! Evo da i zimski outfit ne mora biti zabundan i jetijevski već jaaaaako stajliš! :)

    ReplyDelete
  5. Ahh kako lijepe slike =D
    svidja mi se tvoja suknja =Da ti si lijepa kao i uvijek =D
    <3

    ReplyDelete
  6. Kosodržač i suknja su pun pogodak, a slike smirujuće (iako me uživo snijeg poprilično koštao živaca :)!

    ReplyDelete
  7. Kako prelepe fotke! Suknja mi se mnogo svidja i lakic! A taj rajif ti preslatko stoji! :)

    ReplyDelete
  8. Divno izgledas i fotke su super! Ja se svaki put odusevim kako ti je kosa lepa i negovana!

    ReplyDelete
  9. Super outfit! pogotovo suknja koja mi je predivna!!!


    http://www.fashiontnt.com/

    ReplyDelete
  10. Divne fotografije^^
    Mnogo mi se sviđa tvoja kombinacija :)

    ReplyDelete
  11. suknja i masna su me posebno odusevile! Divna si!

    ReplyDelete
  12. jao taj zeleni caj za kokosom zvuci fenomenalno na ovu zimu!

    super kombo, pogotovo suknja...ma sve! <3

    http://hypemyhip.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. prekrasna :) sal mi je divan! odlicno si s epoigrala fotkama!
    pozz
    http://cherryblossomtime.com/

    ReplyDelete
  14. Divne slike! Svidja mi se outfit :)

    ReplyDelete