Pages

Gledala sam...

09/01/2013

Pisala sam ti pjesmu mislima, nisam u blizini imala papira, 
krajičkom oka te promatrala da nisi ni znao, pravila se da snivam.
U autu je svirala muzika 90-ih i vraćala nas u dane kad smo bili klinci.
A sad smo ništa više doli odrasla djeca.
Gledala sam u pod dok sam hodala u vrhove blatnjavih čizmica.
I tvoje su noge bile šeprtljavice.
Dobaci mi pogled i nasmiješi se. 
Kiša je napravila blato, veliki fijasko za lijepo ispolirane cipele,
uništila finu crnu boju čizmica ali, ne i naše raspoloženje.
Udahni. Nije kraj svijeta što gackamo prljavi. Da nije tako, bilo bi dosadno.
Dozvoli da te oraspoložim. 
Nacrtat ću ti srce u blatu prstom.
Nisam, ali mislila sam.
Ako nisi znao što sam u šutnji mislila, e pa sad znaš.
Baš sam brbljavica.
Pssssst....






Nosila sam : Sako, kaput, hlače, remen Zara
Čizme Shoebox
Torba i kapa Accessorize 
Košulja Benetton
Kragnica by Kragrlica <3

Ormar i JA na facebooku 

15 people left comments on: "Gledala sam..."

  1. Sve je sjajno, a kapica mi je najsladji i najomiljeniji komad!

    ReplyDelete
  2. jako mi se sviđa outfit! torba je super!

    ReplyDelete
  3. sjajan asesoar - ogrlica+kapica <3

    http://hypemyhip.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Divno i bajno i sa i bez kaputa <3
    Poseban lajk za kapicu, ja sam je smekala pre Nove Godine, a onda sam dobila pandu, i ova je pala u zaborav, bas bih mogla pogledati je l' na snizenju:)

    ReplyDelete
  5. Divna kombinacija, mnogo mi se sviđa tvoja torba. :)

    ReplyDelete
  6. ali nogdje nema blata ,) super kombinacija

    ReplyDelete
  7. Preslatka, originalna, ma divna si ;)
    Kragnica mi se baš dopada!

    ReplyDelete
  8. preslatka si...zaljubljena sam u tvoju kapicu...

    ReplyDelete
  9. Kaputić je divan! <3 <3 <3 I ja sam baš danas bila u Trici na kavi! :) <3

    ReplyDelete
  10. <3
    citaj nas & sve naj u 2013oj!

    ReplyDelete
  11. Lancic, kapica, kaputic,... ma sve mi se dopada! <3

    ReplyDelete
  12. A slatkica! Kapa mi je bas kul :D

    ReplyDelete