Pages

Bilo jednom jedne zime

05/01/2013

Još uvijek me drži dobro raspoloženje od Božića iako je prošla od njega jedna desetica dana.
Prisjećam se dana kada sam kao mala manično kidala omot s poklona. 
Barbie kućica i cin cin netko je pozvonio na vrata, vraćaju se skevence.
Djed Božićnjak himself na vratima. Zanijemila sam.

Danas mi je veći užitak pokloniti nešto bližnjima.
Dobila sam i ja puno poklona.
Za doček Novu godine se nije išlo nigdje, 
takvo je raspoloženje vladalo. Malo se nazdravilo i spavalo.
Mislim da je na pomolu najteža i najskromnija godina, 
ako bude popločena prijateljstvom kao prošla kažem hip hip hura!

Želim vam sve najbolje s jednom mudrom da nije zlato sve što sja :) 







 


Nosila sam: Kaput Benetton
Šal i čarape No name
Cipele Shoe box (hvala puno <3) 
Haljina Tom Tailor
Torba Fred Perry
Kragnica s Artomata
Najdivniji prsteni na planeti Playround

P.s. Ako me ne pratite već na instagramu nick je mare_osk

Ormar i JA na facebooku


25 people left comments on: "Bilo jednom jedne zime"

  1. Presladak outfit, prstenje je sjajno!
    Srecna ti nova godina, sve najlepshe. ;)

    ReplyDelete
  2. prsten gramofon je genijalan :)
    cipelice su nice :)
    http://urbanprettygirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Prekrasan i jedinstven outfit. Love !

    xoxo

    ReplyDelete
  4. Autfit je divan, prsten sa gramofonom je :@@@@ Hocu!
    Bas je dobra prva fotografija sa ovim sarenilom u pozadini :)

    ReplyDelete
  5. Prstenje i cipele su me oborili sa nogu na prvu loptu, a onda sam pogledala još jednom i videla da tu ima još mnogo savršenih detalja i da sve zajedno čini jednu zaista preslatku kombinaciju!

    ReplyDelete
  6. gramofon prsten! odlepiću koliko mi se sviđa. a ti si uvek fantastičnba!

    ReplyDelete
  7. Gramofon i kolačić prsten - odlepila sam za njima, predivni su! A ti si slatka kao šećer! :D

    http://the-wandering-heart.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Diiivna ;)
    Haljinica je preslatka!

    ReplyDelete
  9. Prstenje je najslađe ikad :)!!

    ReplyDelete
  10. jako lijepo, divna odjevna kombinacija i dodaci. Moram reći da su cipele savršenstvo! I tebi sve najbolje u 2013! Malo kasno, ali put me prvi put nanio na tvoj blog.

    ReplyDelete
  11. Hvala za komentar. Slatka si. super kombinacija. ;)

    ReplyDelete
  12. DOBRO DA BOLJE NE MOZE!!!!:)))PRSTEN I CIPELE-TOTALNO ME OSVOJILI!!!;)))





    http://style-squared.blogspot.ca/

    ReplyDelete
  13. Baš si mi preslatka u ovom izdanju! prsten je divan! :* I hvala ti na onom slatkom komentaru kod mene! <3 Slažem se s tobom oko ovog sa godinom i prijateljstvom! S divnim ljudima je svijet ljepši...sve ostalo ćemo nekako! :) <3

    ReplyDelete
  14. zaljubila sam se u prsten :) aaahhh :)
    super ti je blog,
    sta kazes da pratimo jedna drugu?

    http://zorjanakanjuga.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Preslatko as usual! Haljinica je tako slatka pogotovo sa tom kragnicom.. a prsten i da ne pricam - uber cute :D

    ReplyDelete
  16. Nek ti bude poplocana zdravljem, mirom i toplinom i ove druge nebitne stvari ce past u zaborav.
    prekrasna si kao i uvijek :) gramofoncic je presladak :)
    http://cherryblossomtime.com/

    ReplyDelete
  17. Great pics! Funny ring, love it!

    Let's follow each other via fb and bloglovin? Will add you back directly!

    www.fussylife.com
    www.facebook.com/fussylife

    xoxo
    k

    ReplyDelete