Pages

Drava u jesen

01/12/2012

Uobičajena cviljenja o jesenskoj tugi su prošla.
Optimizam se vratio u grad. 
Ovaj puta u Zagreb.
Sva čula uživaju.
Osjeća se atmosfera Božića.
Otpakirala sam kofer.
Zagrebačka vreva me obuzela i utopila sam se u masi.
Dan prije puta sam se uslikala kraj Drave u Osijeku.
Pravi topli jesenski dan je ukrasila bijela haljina,
s dječjeg odjela. Uvijek se tome smiju sve tete koje tamo rade.













Fotkao Marin Franov

Nosila sam : Haljina H&M kids
Vestica H&M
Torba i ogrlica Accessorize
Kaput i košulja Zara
Cipele Guliver

Ormar i JA na facebooku




35 people left comments on: "Drava u jesen"

  1. Divne fotkice.
    Slatka kao i uvek. :)

    ReplyDelete
  2. Superiska! Slike su prekrasne a haljinica tako slatka! <3

    ReplyDelete
  3. Jao slika! Ogrlica iz Accessorize-a je predivnaaaaaaa!

    ReplyDelete
  4. Kad si takva sičušna naravno da staneš u te slakte haljinice kojima se ja samo mogu diviti! :)

    ReplyDelete
  5. Divno. Plavi kaputic, torba, cipelice, ogrlica <3...

    ReplyDelete
  6. super je, haljina mi se bas svidja :)
    http://modaloveandi.blogspot.com/2012/11/kraljevsko-plava.html

    ReplyDelete
  7. predivna si i ti i fotke i mesto gde je slikano. Savrseno :)

    ReplyDelete
  8. Obožavam tvoje fotke, uvek su savršene :)

    ReplyDelete
  9. Joj, preslatka ti je haljina, torbica, ogrlica, citava kombinacija :D
    I predivne su slicice <3

    ReplyDelete
  10. Svidjaju mi se tvoje poze!Svidja mi ogrlica,jako jako,pratim te,nadam se i ti mene.

    ReplyDelete
  11. Apsolutno predivne fotke i autfit i zaljubila sam se ne znam u sta pre <3
    Ipak dzemper je pobeda, ipak sam ja crazy bunny lady :)

    ReplyDelete
  12. Haljina je najslađa ikad, blago ti se što možeš harati i kids odjelima :))

    ReplyDelete
  13. Prelijepa :)
    Haljinica <3
    Igledša kao alisa u zemlji čuda :D

    ReplyDelete
  14. Super fotke. A ti si predivna u toj haljini *_*

    ReplyDelete
  15. ovo je tako prekrasno i bajkovito! ok ja vise necu gledat nego samo djecji odjel :))
    kiss
    anita
    http://cherryblossomtime.com/
    ps napokon sam te stavila u svoj blogroll i sad vise necu propustat postove ;)

    ReplyDelete
  16. predivno, kao neka priča. a o fotkama da ne pričam! :)

    ReplyDelete
  17. Preslatke fotkice i outfiti! :)

    ReplyDelete
  18. Ja ovo zovem cheerful college chic i jako mi se sviđa, tim više što još netko u mojem gradu (Osijek) nastoji svojim odijevanjem razbiti sveopće sivilo i uniformiranost. :) A dječji odjeli su mi favorit jer sam mala pa si uspijem često naći pokoju stvarčicu, nikada na odjelima za odrasle nema tako šarmantnih komada odjeće. :) Pozdrav od Kinky!

    ReplyDelete
  19. Pre pre ljepe slike!! i odlican outfit!


    http://www.fashiontnt.com/

    ReplyDelete
  20. simpa kombinacija,a gdje drugo naći ovakvo nešto slatko hehe



    Giveaway on my blog!
    Darivanje na mom blogu!
    http://babylovesfashion.blogspot.com/2012/12/roendansko-darivanje.html

    ReplyDelete
  21. divno izgledaš u tome, baš neobično. to s dječjim odjelom...ja nekad tamo kupujem, ako mi se svidi , zašto ne? zapravo bizarno je kako nekad ne mogu naći svoj broj na normalnom odjelu, a mogu na dječjem, ono da se čovik zapita....

    ReplyDelete
  22. Joj, prava si slatkica ;)
    Haljinica je kao med!

    ReplyDelete
  23. Sviđa mi tvoj plavi kaput, odlično ti stoji. Jel možeš reći gdje si ga kupila ili preporučiti neku trgovinu. Gledala sam razne ponude, a htjela bih si kupiti takav kaput. Ovdje sam vidjela zanimljivu ponudu. zimske jakne za žene

    ReplyDelete
  24. Kaput je iz Zare, ove godine nemaju nikakve slične više su trend nestrukirani. Zaista nisam nigdje dalje vidjela takav kaput osim u Zari, Možeš možda kupiti materijal i pokazati krojačici da ti sašije. Ovaj kaput je pretanak za zimu nosim ga uvijek samo na jesen. Imam takvog kroja još jedan sivi isto iz Zare od lani, a ovaj plavi je od prije 2 sezone. Možda da pogledaš Mango ili da gledaš po ebayu military style kapute.

    ReplyDelete
  25. http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p2050601.m570.l1313&_nkw=military+style+coat&_sacat=0&_from=R40
    ovdje imaš raznih sličnih modela. Sretno u potrazi!

    ReplyDelete