Pages

Grakće vrana, škripe zubi

21/11/2012

Topao tmuran dan.
Blatnjave noge, rosne tenisice.
Na putu do stuca.
Jede se na xicu, došla takva vremena.
Imamo jedni druge.
Nismo neki gurmani.
Zato smo mršavi.
Gladni se išli slikati.
Nagradili se krempitama od šećerne pjene.
To je ta mladost koja je nevezana za godine.
Moj duh je slobodan i trčkara po tmurnom maglenom danu.
Vrane grakću dok prolazim kraj stuca. 
-"Daj ih molim te uslikaj vidi koliko ih je idem ja s njima"
-"Nemam taj objektiv da slikam vrane"
-"A daaaj"
Ponekad sam baš dijete i to me veseli.
Dođem doma i nakesim se mami zubima od nutelle.
-"Daaaj odrasti hahhahah"
- "E baš neću!"






Fotkao Marin Franov -link na fan page :) 

Nosila sam : Haljina Romwe
Kaputic i rukavice Mango
Torba i remen Zara
Sako Sisley
Šuze i prsten ebay
Najlonke ne sjećam se :)


Ormar i JA na facebooku 

18 people left comments on: "Grakće vrana, škripe zubi "

  1. Ajme kako ti je predobra ova haljinaaaaa
    Odlične fotke...:)

    ReplyDelete
  2. odlicne slike, =D sve mi se svidja, posebno haljina, fina obuca i najlonke =D

    ReplyDelete
  3. Savrsene slike, svidjaju mi se patike :))

    ReplyDelete
  4. Super look i super fotke! Imam istu haljinu i prsten :)

    ReplyDelete
  5. patike su mi supeeeer
    i moje DC nove su tako glomazne pa kad dodju na moje tanke nozice svi mi kazu da sam kao svemirac, ali meni je to tako hiiiiit!
    ljubim

    ReplyDelete
  6. Fotke su savršene!!! I konačno novi outfit post, neka ih bude češće!!

    pozz :)

    ReplyDelete
  7. Baš sam se pitala di si! :) Super su fotkice i tvoj outfit! :*

    ReplyDelete
  8. odlicne fotke, lokacija...super!

    ReplyDelete
  9. Kako su dobre fotke. :)
    A tu haljinu bih rado posedovala. ;)

    ReplyDelete
  10. Odliiiicno! Haljina je prekrasna i bas mi je super sto si je spojila sa "maranticama"! Fotke su extra!

    P.S. "..nakesim se mami zubima od nutelle" ..ukocila sam od smjeha :D

    ReplyDelete
  11. FE-NO-ME-NA-LNO!!! I fotke, i outfit, iako je taj galaxy print vec skroz isfuran, na tebi je i dalje svez! :)

    ReplyDelete
  12. Super kombinacija leprsave haljine i patika, sa neprovidnim crnim grilon carapama! Dopada nam se! Eli & Nale

    ReplyDelete