Pages

Život je san.

04/10/2012

Bok, 

početak jeseni provodim u dugim šetnjama maštajući. 
Uopće nisam u realnosti trenutno. Baš sam nepopravljivi sanjar.
Uskoro će sve postati smeđe i zagasitih boja.
A meni se baš sviđa zelena.
Zvuk neke depresivne pjesme curi u uši, a osmijeh se ne spušta.
Miris opor i jak. Orijentalan. Zadimljen kafić i tekstura drveta.
Užurban korak, misli lake.
Ljubičasta linija, a ispod sneno oko. 



Nosila sam : hlače, sako, torba i remen Zara
Nakit H&M
Cipele Guliver
Naočale Ray Ban
Eyeliner Lush
Hvala Petru na slikicama 

Ormar i JA na facebooku 

24 people left comments on: "Život je san. "

  1. super post :) bilo je baš lijepo na kavi, moramo ponoviti svi zajedno!

    ReplyDelete
  2. Tvoja kosa mi se mnogo svidja, a u ovoj kombinaciji je torbica dominirala :))

    ReplyDelete
  3. Divna si ;)
    Sako je odličan!

    ReplyDelete
  4. Super ti stoji ljubicasti liner.
    I sva si super kul.

    ReplyDelete
  5. Imamo isti sako i skoro istu kosu :)
    Predivna si mi!

    <3

    ReplyDelete
  6. obozavam oksfordice..tvoije su divne..i ja napokon nasla savrsene i totalno sam zaljubljena u njih...

    ReplyDelete
  7. Je li postojan taj tuš i Lush-a? Nekako sve mislim da će mi se razmazivati ako ga kupim, a na tebi sjajno izgleda :D

    ReplyDelete
  8. Ne mogu ne primijetiti kako su fotke jako kvalitetne. Ne samo na ovom postu, nego i ostale. :)

    ReplyDelete
  9. Odlican outfit, ali ajlajner je vrrh ♥ Pratim te od sad, ako imaš vremena poseti moj blog :)

    ReplyDelete
  10. I love your blazer! Have the same necklace, use it all the time :)

    www.fashioncontainer.com

    ReplyDelete
  11. Nice photos and really cool outfit, you look great, I like your pants, what a great color and that jacket is so nice, the perfect touch to the outfit also you are really beautiful and your shoes rock! Your have a lovely blog by the way and I am a new follower! Hope you will like my blog and follow back!

    Pop Culture&Fashion Magic

    ReplyDelete
  12. volim jesen kad je ovako upakujes!

    sminka, fotke, boje, reci...ma sve!

    ReplyDelete