Pages

Odlazak

02/09/2012

Bok ljudi, 
zadnji dani u Osijeku su tekli u šetnjama i druženju. Uvijek me stegne ona zadnja šetnja gradom prije odlaska u Zagreb. Napuštanje tog malog gradića gdje su ti dragi ljudi i poznata mjesta.
Jesen je zakucala na vrata i rekla mi s prvom kišom da je vrijeme za odlazak. 
Marin i ja smo hodali, on je stalno gunđao kako su modne fotografije smeće i kako me neće fotkati tako.
Na kraju ipak je. Čak i makro. Kukuruz nam je curio iz usta i on me zezao kako to treba fotkati i pokazati kakva sam prasica zapravo.
Ja sam se smijala, a odlazak se bližio. 
Svaka minuta je bila dragocjena. 
Barbara mi je u noćnom čaju pričala o svojim dogodovštinama. Jedna drugoj smo dale zadnje savjete prije ponovnog viđanja i oprostile se.
Mama je rekla kako sam kao dijete kada odlazim sve ispitujem hoću im faliti.
Tati je bio rođendan, brat i ja smo ga probudili i pjevali polupromuklo. 
On je odmotao svoju torbu takozvanu camel pederušu i rekao da je ženska. 
2 kofera i jedna torbica ulegle su Marinov auto. Otpalili smo za Zagreb, kiša nas je pratila. 
Posljednji outfit iz Osijeka je bio ukrašen Jane Doe torbicom koja ima i ime, zove se Jan.
Čuvam Jana kao dijete i ne ispuštam ga čak ni iz cvjetne kombinacije, znam nisam nimalo moderna.
Neka maca mi se oplela oko ruke, nećete vjerovati macu je napravio dečko. Mario i njegove Drangulije stigle su na moju adresu baš u pravi čas. Lančić nošen kao narukvica. 
Prije outfita jedan info imam na fan pageu jedan GIVEAWAY za Hrvatsku. Možete osvojiti lančić od Jane Doe i Prsten (Drangulije)
Lančić ima kožu koja se može podesiti da ju mogu nositi i oni koji su alergični na metal :) 
Evo fotkica 
















Nosila sam :
Haljina H&M
Remen i balerinke Zara 
Torbica i lančić  JaneDoe
Maca i prstenje Drangulije

Ormar i JA na facebooku

29 people left comments on: "Odlazak"

  1. Fotografije mi se mnogo dopadaju :) lepe baletanke :)

    ReplyDelete
  2. prelijepe slike :) haljina je preslatka...

    ReplyDelete
  3. Uvijek si mi preslatka! :) Jako ti lijepo stoji ova haljinica! :)

    ReplyDelete
  4. Uvek sjajna. Kais i baletanke su mi omiljeni komadi.

    ReplyDelete
  5. Uvek sjajna. Kais i baletanke su mi omiljeni komadi.

    ReplyDelete
  6. Fotke su savrsene. Ti prelepa, haljina fantasticna =)

    ReplyDelete
  7. Prekrasna haljina i detalji, fotke su ooooodlične, posebno ona "vodena"!

    ReplyDelete
  8. divne, divne fotke...neka, ne sumnjam da ces nam i u ZGu biti jednako lepa+inspirativna! :)

    ReplyDelete
  9. Prelep post:)
    Nakit je odlican!
    Moram da pohvalim tvoje fotografije, mislim da su jedne od najboljih kod exYu blogerki :)

    ReplyDelete
  10. fotke su divne <3 zaljubila sam se u remen :) znam kako ti je, ja bi najviše volila kad bi mogla zaobici taj zadnji dan, mrzim pozdravljanja

    ReplyDelete
  11. Divne su fotke! :D
    Mnogo mi se svidja ta haljinica, savrsena je! Da ne pominjem kais i baletankice :))

    ReplyDelete
  12. prekrasne fotke, mirisu mi na optimizam :)
    uvijek me obraduju tvoji postovi ;)
    kiss
    Anita
    http://cherryblossomtime.com/

    ReplyDelete
  13. divnaaaa! divne slike, i svidja mi se taj pojas bas :)

    ReplyDelete
  14. Fotografije su ti savrsene! Kao i tekst :)

    ReplyDelete
  15. love this dress and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Prelepe slike i haljina, i vrlo zenstven look!:)

    ReplyDelete
  17. romantična kombinacija! sviđa mi se remen previše!
    Tihana
    Unicorns, Heels and American Dreams

    ReplyDelete
  18. Odlične fotke, a pogotovo ona crno-bijela!

    ReplyDelete
  19. Haljinica je kao san, pa još sa tim kaišem...fenomenalno!
    Fotke standardno dobre! ;)

    ReplyDelete
  20. You are so pretty! :)

    I really like your blog and your style, I´m following you :D
    ... maybe if you have time, you could visit my blog too, and if you like it, follow me back ;)
    Kisses!
    http://modacapital-blog.com

    ReplyDelete