Pages

Lolita

12/09/2012

Booook, 
 evo prilike su me opet odvele u Osijek gdje je ujutro i navečer hladno, a popodne strašno vruće.

Moj prijatelj Marin i ja smo šetali i napravili njemu (bradatom i dugokosom) sasvim novi look koji ću objaviti na svom fan pageu kroz par dana. 

Cijeli dan je protekao u znaku zelenog čaja iz Kuće zelenog čaja. 
Taj divan okus i miris zelenog čaja podsjeća na jesen. 
Iskreno veselim se, pospremila sam sa zadovoljstvom šarene haljine. 
Obukla se onako kako priliči velikoj Jeseni koja me prigrlila svojim skoro golim granama. 
Malo smo hodali, malo se vozili autom.
Moje kratke šutnje i gledanje kroz prozor auta bile su značajne.
Baš kao i moja pomisao u glavi "Ah, što ti je mladost, projuri pred očima čudnim događajima i spletom okolnosti ".
Ne, još uvijek se ne osjećam kao baka (samo me vene izdaju, ali psssst)
Vidno sam umorna, ali nećete nikom reći :D 
Marin me uvijek odvuče na čudna mjesta fotkati. 
Ali, tko sam ja da ne pristanem? :D
Mislim da su preda mnom neka nova zrelija godišnja doba. 
Slutim nešto dobro. 
Kao kad mamin kolač miriše iz pećnice, a još nije gotov. 
Miriše na dobro.







 



Nosila sam : Majica Benetton
Haljina Esprit
Čarapice New Look
Mašnice DIY
Torba Zara
Cipele Shoe Box

Fotke: Marin Franov

Deviant

Ormar i JA na facebooku 

16 people left comments on: "Lolita"

  1. *__* Odlicna kombinacija super izgleda baš kao i ti ..
    Moj Savjetnik

    ReplyDelete
  2. Wow! Neka te je natjerao na slikanje na čudnim lokacijama, jer ovo groblje brodova (nije li?) je fantastična kulisa...I ako će jesen biti u znaku ovakvih outfita, onda mi nije tako strašno što dolazi! :) Ilina

    ReplyDelete
  3. prelijepo,zaista sam odusevljena :)

    ReplyDelete
  4. Tvoja kosa je savrsena, a torbica je bas lepa :))

    ReplyDelete
  5. Diiivne fotografije!
    Haljinica je baš simpa!
    Preslatka si ;)

    ReplyDelete
  6. Divna! Cipelice su preslatke kao i carape! :)

    ReplyDelete
  7. Bas lijepa kombinaija, i super umjetnicke fotkice :D

    ReplyDelete
  8. Kako su uvek lepe slicice :)))
    Cipele su saavrsene! :D

    ReplyDelete
  9. Wow, ovo je super! Te čarape sa mašnicama <3
    Slike su predivne, ti još divnija :)

    Mia :*

    ReplyDelete
  10. prekrasna si. usklađena do detalja, i sve mi se sviđa! čarapice su preslatke! :))
    btw.kad me sljedeći put vidiš u Os, slobodno dođi do mene ;))

    ReplyDelete
  11. he he kako ti slatko stoje te carapice!

    ReplyDelete
  12. fotke su carobne :) izgledas super ;)

    ReplyDelete