Pages

Kiša ubi miša.

17/09/2012

Bok,
Cijeli dan je u subotu padala kiša, nekako mi je baš trebala, ali je pokvarila frizuru :(
Dok sam dan prije išla s prijateljem Marinom (koji je i napravio sve fotke iz prijašnjih postova i ovoga) išla u shopping kako bih napravila makeover :)
Nakon malo nagovaranja, reda nećkanja i odlaženja, vratili smo se po cipele za outfit. 








Nosila sam : Haljina Esprit
Sako Naf Naf
Najlonike i ogrlica H&M
Balerinke i torba Zara

Marin - od glave do pete H&M

Ormar i JA na facebooku


21 people left comments on: "Kiša ubi miša."

  1. Divna si. Carape su mnogo slatke.
    Njegove cipele vrh, zelim za mog Borka jedne!

    ReplyDelete
  2. divne slike, Marinove cizmice su super!

    ReplyDelete
  3. odlicno! carape su savrsene! i baletanke mi se djaju!

    Marinove cipele su limit!

    ReplyDelete
  4. Predivna si i fotke su fenomenalne! Tufnice i brcici na noktima su mi fav <3 :) I ja sam se zaljubila u Marinove cizmice :)

    ReplyDelete
  5. Those are 2 beautiful outfits!!

    ReplyDelete
  6. Slatki ste oboje! Njegove čizme i tvoja torba su vrh!

    ReplyDelete
  7. Njegove čizme ubijaju koliko su dobre :D
    A tvoja torba nema teorije da dosadi, prelepa je!

    ReplyDelete
  8. Bas mi se svidja autfit, najlonke ubijaju. Slazem se da torba ne moze da dosadi, predobra je!

    ReplyDelete
  9. predobre slike! divna ti, divne Marinove cipke. sve u svemu, krasnooo! <3

    ReplyDelete
  10. Predobre fotografije. Bas mi se svidja kombinacija :)

    ReplyDelete
  11. Uuu..Marin model i pol :P
    Meni nimalo nisi dosadila sa torbom, fenomenalna je!! :)
    Brčići <3<3

    ReplyDelete
  12. Da bar meni tako izgleda kosa kad mi kisa pokvari frizuru :) Preslatka si, a Marinove cipele su vrh :)

    ReplyDelete
  13. Predobre fotkice! Torba i carapice mi se mnogo svidjaju :)) I Marinove cipele!

    ReplyDelete
  14. Kao i uvijek predobre fotke.. baš mi se dopada outfit, nešto što bih i ja rado nosila.. Kao i druge cure :) Marin me kupio ovim fantastičnim cipelama..

    Edina :*

    ReplyDelete
  15. Samo ti nosi tu torbu, savršena je! xx

    http://lupusheartbeat.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. predivna tvoja kombinacija, sve mi se svidja! njegove su cizme savrsene!

    ReplyDelete