Pages

Quik majice :)

06/08/2012

Bok
Vratila sam se :)
Dugo nisam postala pa se vraćam s jednim iznenađenjem.
Naime ostvarila sam suradnju s osječkim dizajnerom :) 
Njegove originalne majice osvježila sam s 2 outfita.

Hodali smo napuštenim slavonskim poljanama, Sunce je zalazilo, mi smo se zezali.
Dok je najtopliji dan u godini odmicao mi smo hvatali zadnje zrake Sunca.
Topila se šminka, topila sam se i ja.
Topilo se šareno lizalo i dan je umirao.
Role su se okretale u veselom ritmu.
Školjockao je Marinov aparat ali i moje nožice na disko rolama.
Raspoloženje se popravljalo iako je bilo nepodnošljivo vruće.
Nisam kukala :)
Šaljem vam pusu s užarene slavonske zemlje.
Ljubav i zagrljaj od mene nepopravljive djevojčice.

Molim da svi kliknu i barem pogledaju galeriju lgenijalnih majica 
Quik Sikstina 
<3 









Nosila 1. outfit :
 Majica QuikSikstin 
Suknja Terranova
Role vintage
Sat ebay 
Torbica H&M
Lizalo poklon

Nosila 2. outfit:

Majica QuikSikstin 
Suknja Zara
Tenisice adidas originals 
Vjenčić Gerilica

Fotke napravio Marin Franov <3


P.s.  Nadam se da me prepoznajete i dalje sam ona stara :**



Ormar i Ja na facebooku


21 people left comments on: "Quik majice :)"

  1. Prvi outfit mi je savrsenstvooo!

    ReplyDelete
  2. E ovo je bas lepo, prva kombinacija me je bas odusevila, suknjica je predivna :))

    ReplyDelete
  3. Drago mi je sto si se vratila. :)
    Prelepe su fotke, a ti si preslatka. Majice su super, a i tvoje kombinacije sa njima. ;)

    ReplyDelete
  4. Divne su fotke, prvi outfit mi se vise svidja. :)

    http://fallforfall.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Da znas da si nedostjala! :)

    Odlicne su mu majice.
    Nadam se da ih salje i za Beograd.

    P.S. I nemoj sada da se uobrazis, pa da te ponovo nema 100godina.

    ReplyDelete
  6. Genijalno. Prva varijanta mi je za nijansu bolja..zbog tockova i sarenila....

    ReplyDelete
  7. Hahaha..majice su baš simpatične a ti si mi preslatka. Posebno u prvom dijelu :D

    ReplyDelete
  8. Odlicne majice :) Fotografije <3

    ReplyDelete
  9. odusevljana sam slikama...majice su super :)

    ReplyDelete
  10. Kak si preslatka! Slikice su divne divne! Volim ovaj girly touch u stylingu! <3 Kisses

    ReplyDelete
  11. Odlično ti leže ove girly kombinacije, prvi outfit mi je za nijansu bolji, a cijeli post je pravi bombon!

    ReplyDelete
  12. Ovo su ti najbolje fotkice do sada :D
    Mnogo su cool i vesele kombinacije ;) prva mi je omiljena :P

    ReplyDelete
  13. Ne mogu da skinem oci s tebe!;)
    xx
    B.

    ReplyDelete
  14. Eto, da ne ispadne kako te samo manijakalno jalkam na instagramu :D *lajk*

    ReplyDelete
  15. Majice su slatke al ova roza suknjica je savrsena :)

    ReplyDelete
  16. Ove kratke majice mi izgledaju odlično, kolika je njihova cijena te gdje se mogu kupiti

    ReplyDelete
  17. Tamo gdje je plavo u tekstu, to je direktan link koji vodi na tu facebook stranicu gdje možeš nabaviti majice!

    ReplyDelete