Pages

Kraglica :)

14/08/2012

Ahoi!
Tko to poljem luta? To sam ja. 
Pronašla sam gotovo savršeni ambijent za uslikati svoju novu cicu micu Kragrlicu
Pomalo ozbiljna ja u jednom casual outfitu koji je upotpunila Kragrlica.
Budući da obožavam obične pamučne majice na suknje s nekim nakitom ovo je bila idealna prilika da pokažem kako ja to spajam. 
Iz jedne lijepe suradnje uslikali smo ove fotkice.
Iza objektiva se sakrio moj lega Marin
P.s. Tog dana su me komarci pojeli. No, svejedno sam otišla kući sretna :)   
Bez komaraca ne bih znala što je osječko ljeto :D









Nosila sam : Kragrlicu :)
majica Benetton
Nakit H&M
Hlače Mango
Tenisice/patike Pull&Bear
Remen Zara
Ruksak vintage 
Neki su pitali za lak - Golden Rose

Pozdrav :**

Ormar i JA na facebooku

23 people left comments on: "Kraglica :)"

  1. ovo je najbolja kragnica do sad koju sam vidjela :)
    http://urbanprettygirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. prelepaaa!!!
    moras malo cesce da pises, bas mi nedostajes

    ReplyDelete
  3. Nikad nisam ni primjećivala tenisice u Pull&Bear-u, ove su awesome. :)
    Mare, super si! :)

    ReplyDelete
  4. Baš ti lijepo stoji kraglica! I fotkice su odlične! <3

    ReplyDelete
  5. super izgleda! :)

    http://the-caramel-dream.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Odlicne fotke. A ti si tako ozbiljna bas slatka, hehe. Kragnica je super,sa ovom jednostavnom kombinacijom. :)

    ReplyDelete
  7. Fotografije su presavršene! Prva je zakon!

    ReplyDelete
  8. Prva slika je predivna!
    Odlican post <3

    ReplyDelete
  9. kako dobre slikeeeeeee, wow!!!kragna i narukvica ubijaju!love!;)))
    xoxoox




    http://style-squared.blogspot.ca/

    ReplyDelete
  10. Baš kao editorijal za neki prestižni magazin :D
    Super!! :)

    ReplyDelete
  11. mocni fotosi! kuuuul...svidja mi se ova tvoja varijanta! ...i kragnica of kors! ;)

    ReplyDelete
  12. I ovoga puta savrsene slicice :D
    Nakit, ranac, kais, kragnica i tvoja kosaaa - sve savrseno ;)

    ReplyDelete
  13. Zju kako dobri fotici!
    Kais imam i obozavam!

    ReplyDelete
  14. super fotke, super kraglica, super lak :D ma sva si super :)

    ReplyDelete
  15. Imaš isti nakit kao i ja :)) Ruksak i kragrlica odlični!!

    ReplyDelete
  16. Big like na fotke i outfit, jedan od tvojih boljih! Divan accessoire!

    ReplyDelete
  17. Jako lijepo! Ruksak mi je <3

    ReplyDelete
  18. Odličan post, slike sam vidila još prije na pageu Kragrlice <3

    ReplyDelete
  19. Great pics, you look so fierce! :D And I love that bracelet.

    Would you like to follow each other?
    www.cupcakecuisine.blogspot.com

    ReplyDelete