Pages

BrodoLOM života

26/08/2012

Hellouuu 
Svatko u životu ima neki brodolom, ljubavni, životni. 

Ono kad trebate napisati neku crticu iz života, a ne želite da svi znaju.




Uživajte još malo u vrhunskim fotografijama mog prijatelja Marina evo i njegov deviant http://svjetlost.deviantart.com/













Nosila sam Haljina ebay (sailor dress Blair/Gossip girl)
Uže dobila uz neku drugu haljinu
Narukvica Accessorize 


Ormar i ja na facebooku

58 people left comments on: "BrodoLOM života"

  1. Kako su samo divne fotke.Ovakvu haljinu samo duzu gledam godinama i nikako da kupim.Sigurno ce uskoro bolji dani, ne brini :)

    ReplyDelete
  2. Svaka cast za ovakve fotografije, jako lepo :))

    ReplyDelete
  3. Super su slike!Drz' se,sve prodje;)
    xx
    B.

    ReplyDelete
  4. ovo sa papirnatim brodovima mi je jos bolje se uklopilo!!super fotke,seksi maca,kul mi je jako cijeli koncept :)

    ReplyDelete
  5. ideeeeeeeeeš!!!!
    http://urbanprettygirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. oodlične fotke, jako mi se sviđaju! nadam se da brodolom uskoro prolazi ;)

    ReplyDelete
  7. Fenomenalne fotografije! Uvek se odusevim time kako ti je kosa negovana i kako lepo izgleda :)

    ReplyDelete
  8. Sjajne su fotke,mnogo mi se svidjaju! A ti se drzhi, sve prodje i uvek bude bolje. :))

    ReplyDelete
  9. Fantasticne fotke.
    Haljina je simpa!

    ReplyDelete
  10. Brutalne fotkeee, Mare lepotooo

    ReplyDelete
  11. Mnogo dobre fotke! Ideja fantasticna!

    ReplyDelete
  12. Aaaaaaa...kako su dobro ispale fotke, i kako je dobar koncept photo shoota! <3

    ReplyDelete
  13. aa fantastične fotke! nadam se da će brzo proći to stanje pa da ćemo vidjeti i neke sa veselijom temom :D

    ReplyDelete
  14. oduševljena sam slikama! i super je haljina :)

    ReplyDelete
  15. Najveca i najljepsa umjetnost je uvijek prizlazila iz depresivnih stanja njezinih stvaratelja! nadam se da ce te valovi odnjet na neko lijepo kopno i da ce brodolom ostat samo jedna epizoda koja te osnazila i ucinila boljom osobom!
    fotke su nevjerojatno lijepe, vjerojatno bas zato sto su iskrene!
    ova haljinica me tako podsjeca na jednu koju je Leighton Meester nosila u gossip girl :p i bas sam se razveselila kad sam je vidila na tebi :)
    xoxo
    Anita
    http://cherryblossomtime.com/

    ReplyDelete
  16. Svaka cast Marija! Fotke su genijalne!

    ReplyDelete
  17. Sve pohvale za fotografije Franovu, a ti si mi divna u ovom svom brodolomu!

    ReplyDelete
  18. Stvarno odlicne fotografije! Sve do jedne :D
    Svaka cast i tebi i fotografu ;))

    ReplyDelete
  19. Fotografije su apsolutno savršene!
    Ti super izgledaš i fenomenalno poziraš ;)
    Bravo!

    ReplyDelete
  20. slazem se ! ubijas! odlicne fotografije! odusevljena sam haljinom!

    ReplyDelete
  21. Odlične slike! Baš kreativno :) ♥

    ReplyDelete
  22. vidila sam urosal lady na instagramu,al heeej,stvarno se isplatilo ako je zbog sešna :)
    slike su fantazija!
    pusa :*

    http://liliemarlen.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. aww kako dobre fotografije, zao mi je zbog brodoloma, ali sve prodje, tako i to, =D
    =D
    <3

    ReplyDelete
  24. Hvala na divnom komentaru! :)

    Tvoje slike su fantsticne, mnogo si lepa na svim slikama! :)

    ReplyDelete
  25. love it!!!!

    XO

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    ReplyDelete
  26. Jako mi je žao što ti je teško. Sve će biti u redu ako veruješ da hoće. <3
    Slike su ti mega sjajne! Svaka savršeno izgleda.

    ReplyDelete
  27. Ajmee kako lijepe fotke, a ti si prekrasan model:)
    Ne znam kako nisam prije vidjela tvoj blog, jako mi se sviđa tvoj stil.
    super mi je onaj post u quik majicama a i onaj prije njega u galaxy haljinici :)
    Super si, zbilja<3
    pratim te.
    kissses, Marta

    ReplyDelete
  28. odusevljena sam sa slikama,svaka cast<3

    ReplyDelete
  29. Fotke su fantasticne i cista petica za kreativnost! Svaka cast! :)

    ReplyDelete
  30. Great photography!! :)

    I'd love if you visited my blog at Missingsparkles.com. It would be fun to follow each other, don't you think? ;)

    xoxo, Minna

    Blogger

    Bloglovin

    Facebook

    ReplyDelete
  31. super je i ideja i realizacija :)

    ReplyDelete
  32. This dress is so cool, I love it! I your hair.. I hope one day I can have it that long.

    xx

    ReplyDelete
  33. Fenomenalne slike, odusevljena sam. Hvala na komentaru na mom blogu, pratim te od sada, svidja mi se blog. ;)

    ReplyDelete
  34. Odlicne slike svidjaju mi se :)

    ReplyDelete
  35. odlicne su ti slike :)
    super :):)
    hvala na divnom komentaru na mom blogu :)
    pratim te od sada :)

    tamaritza.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Amazing photos! You look stunning, dear. Just stumbled across your blog and I adore it. Following xx

    http://www.twentiesgirlstyle.com/

    ReplyDelete
  37. Super su fotogradije :)
    Svidja mi se haljinica :)

    ReplyDelete
  38. slike su fantasticne a haljinica je san :)

    ReplyDelete
  39. these are amazing!

    Jessica
    http://www.jumpintopuddles.com

    ReplyDelete
  40. zakon si,,, a i ja sam u brodolomu trenutno a sad si me baš nasmijala, eto da znaš da si pomogla nekom.. :-)
    i ne briniiiiii

    ReplyDelete