Pages

Likovi iz bajke lutaju svijetom

24/06/2012

Servus in Zagreb,
Jeste li znali da likovi iz bajke šetaju gradom. 
Otvorila se knjiga i pobjegli su. 
Posvuda ih traže. 
Hodaju u šarenim cipelicama. 


Došao je dan da cipelice lutalice zagaze na užareni zagrebački asfalt.

Dok sam polako hodala shvatila sam kako moj zeleni žabasti lak prelazi preko crta noktiju na kožu,
taj lak me podsjeća na Skittles bombone i Barbaru koja je opsesivno žvakala te bombone cijele jedne godine.
Dok mi se kosa vijorila povjetarcem grabila sam poslijednje znakove Sunca na horizontu.
Išla sam van, entuziastično ne sluteći kako su ljudi pobjegli na more.
Uz zvukove poznatih ritmova išao je red somersbya, red medice,red mineralne.
Ona se smiješila, kao i uvijek je zračila.
Završile smo na neviđenom mjestu.
Kino dvorana na otvorenom.
Isto ono Sunce se ponovno rodilo i sakrilo iza oblaka.
Dok se kosa polako opuštala pričekala sam prvi tramvaj.













Nosila sam : haljina, torba, narukvice H&M
Cipele Zara (sorry zaboravila sam isprva napisati)
Rajf i srce prsten Accessorize
Prsten sova Stradivarius
Prsten ruža DIY 

Pozdrav svima :**

Ormar i JA na facebooku


27 people left comments on: "Likovi iz bajke lutaju svijetom"

  1. kako si diiivna<3
    htela sam da uzmem tu haljinu, steta sto nisam...

    ReplyDelete
  2. jako lijepo izgledaš i tekst mi se sviđa, posebno jedna rečenica :)

    ReplyDelete
  3. predivno,ti,kosa,haljine,cipelice.....

    ReplyDelete
  4. Odlično, da ne nabrajam sve po redu, prekrasno uklopljena kombinacija, i bojama i detaljima, divno...

    ReplyDelete
  5. Haljina je sjajna,ti si predivna! Sve mi se svidja. :)

    ReplyDelete
  6. Divnooo! Koliko je samo lepa haljina :))
    A odakle su sandalice? Cini mi se da nisi napisala :P

    ReplyDelete
  7. Ovo mi je tvoj najdrazi outfit!
    Odakle su cipelice, odusevile su me?!

    xx

    ReplyDelete
  8. preslatka si. kombinacija je odlična, sve mi se sviđa, do samog detalja. :D :)

    ReplyDelete
  9. Prelepo <3
    Kosa ti je predivna, svaka cast sto je mozes nositi pustenu leti, ja prokuvam od same pomisli na to :)

    ReplyDelete
  10. divne cipelice <3

    ReplyDelete
  11. Divan haljina , kosa takodje !:)

    ReplyDelete
  12. Haljina i sandale su <3 Sva si preslatka!:)

    ReplyDelete
  13. Lepo i romanticno! Sandale su savrsene:)

    ReplyDelete
  14. A CIPELE? joj kako su dobre! jako mi se sviđa outfit :D

    ReplyDelete
  15. Psten ruža DIY :O
    Sjajna kombinacija! Haljinica je baš romantična..izgledaš mi kao šećerna vunica :P
    Cipelice sjajne :)

    ReplyDelete
  16. cipele su savršene i cijeli outfit <3

    ReplyDelete
  17. Pa ovo je prelepo, a tek pričica koja prati ceo look! Ti si baš jedno veselo biće :)

    ReplyDelete
  18. Haljina je divna,a i tvoja kosa! :)

    ReplyDelete
  19. možeš pliz napisati koju boju za kosu koristiš? super je..thx :)

    ReplyDelete
  20. prelepa haljina+neon detalj na torbi <3

    a taj sommersby+medica+mineralna sle dogadjaja mi se bas dopada ;)

    ReplyDelete
  21. Aaaa kosa, cipele, haljina <33333

    ReplyDelete