Pages

Ležerno popodne i instagram :)

06/06/2012

Helouuu, 
Evo jedan stariji post koji smo uslikali za vrijeme toplijih zagrebačkih dana. Ležerna kombinacija. Haljina se može nositi i u dress up varijanti, ali nisam više mogla dozvoliti da bude u ormaru. 
Slikala me Sara koja me zabavljala svojim uzrečicama kako ima milijun fotki :D
Od viška glava ne boli, a evo što sam izabrala :)










Nosila sam haljinu i cvijeće H&M
Jaknicu Stradivarius
Patikice Adidas originals
Torba Accessorize
Naočale RayBan

Tko ima instagram neka me poprati: mare_osk
Pozdrav svima :**

Ormar i JA na facebooku

28 people left comments on: "Ležerno popodne i instagram :)"

  1. Preslatko, haljina je savrsena a i rajf! :*

    ReplyDelete
  2. aaa super lokacija! to su one fotke koje sam gledo kad smo zajedno bili na kavi s marijanom i vodili zanimljive razgovore :D

    lijep outfit!

    ReplyDelete
  3. wow! haljina je baš mrak! boja mi se sviđa i točno je komad koji bi nosila :)
    a torbica je perfect match sa haljinom!
    odlično!

    ReplyDelete
  4. Haljinica je jako lepa, boje na njoj su lepe :)

    http://ivanafashiongirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. super je haljina!
    giveaway na mom blogu :)

    ReplyDelete
  6. Sviđa mi se outfit, boje tvoje, haljina je prekrasna, i torba isto...U svakom slučaju podržavam nošenje dress-up komada na svakodnevni način, stvarno je šteta da lijepe stvari čame u ormaru za neku prigodu, i onda ih obučeš jednom u godini...Ilina

    ReplyDelete
  7. Haljina je prava ljetna, asocira
    me na more.. al od sveg tog torbica
    mi je najviše upala u oci.

    ReplyDelete
  8. Pravi osvježavajući ljetni outfit!

    ReplyDelete
  9. predivna haljina ...
    i ja sam htjela ali nisam bila zadovoljna kak mi je stajala.
    :)
    ti si zgodna
    http://urbanprettygirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Predivne fotografije i predivna kombinacija :D

    ReplyDelete
  11. Divna! :D cvetici, torbica, asimetricna haljina... Odlicno :))
    Ja bih samo sklonila plavu majicu koja viri ispod haljine i to je to ;) naravno sem ako ona nije deo haljine :D
    Super fotkice!

    ReplyDelete
  12. Great outfit! Love your blog. Would you like to follow each other? Let me know.
    Hugs from New York,
    xx
    Ask Erena
    http://askerena.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Prelepa je haljina! Nikada mi ne bi palo na pamet da je nosim uz patike,ali fino izgleda:)

    ReplyDelete
  14. You look so cool, love your style, a lot. That blue dress is perfect on you.

    ReplyDelete
  15. Predivno! Haljina, torba, sat i patike odusevljena sam! :)

    ReplyDelete
  16. super je haljinica <3 rado bi vidila i dress up varijantu :)

    ReplyDelete
  17. Divna ti je haljinica :) pratim te od sada ♥

    ReplyDelete
  18. spojila si nespojivo na odlican nacin! <3

    ReplyDelete
  19. Volim da imam vise slika :))) Prelepe slike , prelepa odevna kombinacija , posebno mi je lepo cvece u kosi :))

    ReplyDelete
  20. Bas sam neki dan gledala tu haljinu u H&M i mislim si da ili ne ?? pa sam je za sad ostavila dok ne dobijem platu :D Super ti stoji i bas mi je cool sto si je iskombinirala sa patikicama! <3

    ReplyDelete
  21. cvijećeee je divno i super ti stoji :)

    ReplyDelete
  22. Predivna si-.

    ReplyDelete
  23. super je Missoni-sh haljinica, boje su savrsene!

    ReplyDelete
  24. I ovde imas divnu torbu! Prelepe boje!

    www.style-trigger.com

    ReplyDelete