Pages

Gornji grad i tmuran dan

02/06/2012

 Bok svima, 
jučer je bio tmuran dan. Jedan od onih dana kad ne znam kako da se obučem jer čas pada kiša čas je toplo i trebaju sunčane naočale. Pa evo jedan takav dan sam provela u društvu jednog novog blogera Petra koji me fotkao i bio ugodno društvo. Kako je to sve izgledalo poslije kave prepuštam vama...











Nosila sam:
haljina Sisley
frak Miss Selfridge
cipele Guliver 
torba Zara
Prsten Accessorize 
Cvijet H&M
Naočale RayBan

Pozdrav svima :** 
Pratite me na instagramu: mare_osk

Ormar i JA na facebooku

22 people left comments on: "Gornji grad i tmuran dan"

  1. slatka si sva, ali su me ipak čarapice najviše osvojile <3

    ReplyDelete
  2. niiiice <3 dasak vedrine u ove tmurne dane :)*

    ReplyDelete
  3. Predivne fotografije i super kombinacija :D

    ReplyDelete
  4. Jako lepo :))))

    http://ivanafashiongirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. u magmi u rijeci sam pretproslo ljeto vidjela taj frak i kako mi je bio malen i nisu imali moj broj,nadala sam se da ga nikad ni na kome necu vidjeti jer bi bila uzasno zavidna i evo,takva bas jesam sad...savrsen je...i super su ti te pletenice,obozavam ih...:)

    ReplyDelete
  6. Odlicne slike i super kombinacija

    ReplyDelete
  7. Petra već znam..super mi je njegov blog i stil :)
    Definitivno moram nabaviti i teksas košulju i haljinu. Ne znam zašto to već nemam u svom ormaru o.O
    :*

    ReplyDelete
  8. Sve je mrak! Jako mi se sviđa tvoj blog :*



    http://unetouchedestyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Joj, divne fotke! Gornji grad uvijek posluži kao divna kulisa! sviđa mi se outfit, posebno detalji, kao čarape, nakit, torba naravno <3, cvijet u kosi...

    ReplyDelete
  10. Cvetic je detalj koji bas osvezava, nosila bih ga uz sve :DD
    Jaknica ti je divna, lude carapice u tvom stilu - super ;)

    ReplyDelete
  11. Sjajan outfit! :) Mnogo mi se svidja haljinica, cvet u kosi i kako ti stoje pletenice!:)*

    ReplyDelete
  12. torbica i strampe su in love ;D

    ReplyDelete
  13. Preslatka si! Jakna mi je takoooo dobra - zelim je!! :) A carapice su tacka na i! super!

    ReplyDelete
  14. Divne slike! Odlicna ti je torba!

    www.style-trigger.com

    ReplyDelete
  15. Mnogo mi se sviđa jakna, oduševljena sam :)

    ReplyDelete
  16. super si i ti, a i petar :)

    ReplyDelete
  17. Super je kombinacija,a detalji su me odusevili.Odlicne fotkice:)

    ReplyDelete
  18. lovely photos!

    hope you check out my blog as well!

    Figure of Chic

    ReplyDelete