Pages

Violina za buđenje

30/06/2012

Bok svima,
Ovaj outfit sam nosila u Arena Centar na proglašenje pobjednice prvog hrvatskog Bloggers Challenga. Ako još netko nije čitao, to je Matea Martek. 

Iduće jutro me probudio zvuk violine. 
Prodoran zvuk njene violine koja svira stalno jedno te istu skladbu prikovao me za prozor.
Kao da lagano plače. tuli.
Pogled na susjednu stranu zgrade gdje revno vježba svaki dan.
A u mene se uvukla neka sjeta i čežnja za nekim minulim vremenom.
Prokleta sparina bez daška vjetra i moja haljina što sejdi na podu. 
Tonovi postaju dublji. Naslućuje se neka duboka ludost samoće. 
Jedan pljesak za kraj skladbe i može početi rutina. 
Ali i rutina se ponekad mijenja. 
Jer jedino mijena stalna jest. 
Odlaže violinu i tišina počinje skladati skladbu. 






Nosila sam Romwe haljinu,
Nakit i torba Accesorize (rajf , narukvicu)
Prsten Stradivarius
Patike Vans


Ormar i JA na facebooku

27 people left comments on: "Violina za buđenje"

  1. slatko jako
    http://urbanprettygirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. I haljina i torba su mi super, skroz slatko :)

    ReplyDelete
  3. prepreprePREslatka mi je ova haljinica...i još u kombinaciji s torbicom...prava si slatkica :)

    ReplyDelete
  4. Haljina je pravi šećer!

    ReplyDelete
  5. Svi hvale haljinicu, ali meni je torba preprelepa! :)

    ReplyDelete
  6. Preslatka si, haljinica je divna i vec sam ti rekla tebi plava savrseno pristaje!:)

    ReplyDelete
  7. Vidjela sam te u Areni. Preslatka ti je haljina i cijeli outfit. :)

    ReplyDelete
  8. Poetično!! Lijepa komba i sviđa mi se neka melankolija u tekstu :)

    ReplyDelete
  9. Sviđa mi se sve osim patika na to. To sam primjetila baš, svugdje na lijepe haljinice guraš patike koje nikako ne idu i onda se cijeli outfit poružni. Dobro je dok ne gledam te patike...

    ReplyDelete
  10. sve je ok osim patika , upropastile su ti outfit :/

    ReplyDelete
  11. super mi je haljinica, pogotovo uz patike!

    ReplyDelete
  12. Haljinica sjajna i tekst očaravajući!

    ReplyDelete
  13. Odlično, dala si mi ideju :-*

    ReplyDelete
  14. Predivna haljinica, i torbica, sve je savršeno! :) ♥

    ReplyDelete
  15. odlična je haljinica, preslatko ti stoji ^^
    Dolly
    Unicorns, Heels and American Dreams

    ReplyDelete
  16. So beautiful. this outfit is amazing. loving the color!


    WhiteCloset

    ReplyDelete
  17. Preslatka si! Torba je mnogo lepa, ona mi se najvise dopada:) Pratim te ;-)

    ReplyDelete
  18. Baš si mi slatkiš! <3 Haljinica je preslatka! Kiss

    ReplyDelete