Pages

Nekako s proljeća :)

12/06/2012

Bok svima, 
Jučer je bio dan pjesme Nekako s proljeća. Bio je pravi proljetni dan "sav sam ti od ludila, nekako s proljeća". 
Padala je kiša, pa sunce sjalo, pa pljusak pa opet sunce. 
Nas dvije smo prvo išle kod Matije Chopa, pa onda kod Envy rooma. Apsolutno sam oduševljena svim komadima koje sam vidjela, a i dizajneri su stvarno simpa. 
Nervozno sam hodala, mirisala je lipa, pogled prema dolje na stare patikice i koraci nostalgije. Za slike outfita je zaslužna Ana Karadžole , a slike kod dizajnera i detalji uslikani usput je iphoneom slikano i neke ubačene u filter instagrama : mare_osk 







 Super ti je taj instagram :D







 Outfit za nervozne i nostalgične dane 

Nekako s proljeća uvijek meni doluta
Neka čežnja tamna, tiha mudrost davna
Spuštam ja stare kofere na perone sudbine
To je miris zrelih godina
Moj kaput baš je težak, najdraža.

Nekako s proljeća ja se sjetim starih drugova
Probude se u meni svi derneci pijani,
Tad nosim stare cipele, one znaju moje ulice
To je boja crnoponoćna
Moji koraci bas su teški, najdraža.


Sav sam tih od ludila
Nekako s proljeća
Sav sam tih od ludila
Nekako s proljeća.


Nekako s proljeća sjeti mene nepravda
Na pobjede poraze i sve lažne obzire,
Napravim račun praštanja, popijem pusta maštanja
To je ukus lijepog kajanja
Moji kapci bas su teški, najdraža.


I opet taj osjećaj samoće
Kad neće nikog mene krene i hoće
I opet mrakom svoje pjesme bojim
Pijan od želje za usnama tvojim
Nemam san da uhvatim, nema dana da ne izludim
A hoću da te vodim ja tragom sunca, jugom maslina








Nosila sam : majicu i haljinu Benetton
Patikice All star
Torba Zara
Jaknica Stradivarius
Rajf i prsten Accessorize
Prsten šalica Playround
Lančić Accesories

Ormar i JA na facebooku


























23 people left comments on: "Nekako s proljeća :)"

  1. presladak outfit
    super su prsten i nokti :)
    a Gretaaaa ... koliki jeee :)
    http://urbanprettygirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Super fotke. A tvoja kombinacija mi se bas svidja. :)

    ReplyDelete
  3. i pjesmica i slike :) lipa si,slatka si ormaru moj :)

    ReplyDelete
  4. jedan kjute casual kombo!

    +lepi su mi ovi komadi sa isecanjima

    ReplyDelete
  5. Preslatka si:)Svidja mi se kombinacija i fotkice su odlicne:)

    ReplyDelete
  6. Tufne i cvijeće u kosi <3
    I debela cicamaca <3

    ReplyDelete
  7. Divna haljinica!

    www.style-trigger.com

    ReplyDelete
  8. Predivna kombinacija, bas u mom stilu. Volim pjesmu 'Nekako s proljeca', inace volim Crvenu Jabuku :D

    ReplyDelete
  9. Preslatka kombinacija! Super su mi fotkice čopa i envyjaca! :)


    A.
    FASHION IMPERATIVE

    ReplyDelete
  10. sva si slatkica:D
    torbica i točkice su <3
    :*

    http://hiamlee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Predivan ti je blog, zaljubila sam se u tvoj stil <3
    A i onaj debeli crno-beli macak je odradio svoju magiju, tako da definitivno pocinjem da te pratim :)

    ReplyDelete
  12. Divne su slike, a ti si medenjak!:) Mnogo mi se dopada haljinica, torba i taj lepi dodatak u kosi!:)
    Hvala ti na komentaru, pratim te sada!:)
    Jelena

    ReplyDelete
  13. Svasta ti se meni tu svidja!;) Starke su genijalne,na sve idu!Med si sa cvijecem u kosi!;)
    xx
    B.

    ReplyDelete
  14. Sjajan post, i pesma, i mačka, i odeća... A sam naziv bloga je fantastičan.

    ReplyDelete
  15. Kako mi se sviđa prsten na foru ručnog sata, to nije humano. Kad bih znala gde mogu da ga nabavim, odmah bih to učinila! *.*
    Predivan blog, predivna si i sjajno izgledaš u toj odeći. Pratim te. :*

    http://the-wandering-heart.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Uvek me razvesele tvoje kombinacije, medene su :)

    ReplyDelete
  17. Ti si uvijek sva preslatka sa preslatkim outfitima :)

    ReplyDelete
  18. gorgeous, gorgeous, gorgeous!

    ReplyDelete
  19. Zelena torbica ti je predivna!

    ReplyDelete
  20. Super je haljinica!
    Pratim :)

    http://dare2wear.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Matija Čop će dogurati daleko! <3

    ReplyDelete