Pages

Osječke priče , lifestyle i pokoje novine

06/05/2012

Bok dragi moji čitatelji, 
Bila sam u Osijeku i ova dva outfita su za chillanje, odmor i zezanciju :) ovako ja to casual kombiniram. 
Osim toga uz blogerice s Bloggers Challenga Arena Centra i krpa.hr u večernjem smo izašle i mi ostali blogeri koji su popratili taj event. Uživajte u slikama kombinacija i malo lifestyla :) 
 







Pozdrav od Maxa :)








Evo i slikica iz Večernjeg lista

 Današnji odmor 

Mali pogled na iduću kombinaciju :)

:*** do čitanja. Možete me popratiti i na instagramu mare_osk

Ormar i JA na facebooku


9 people left comments on: "Osječke priče , lifestyle i pokoje novine"

  1. odlične slikice, super mi je ova traper haljina, ali mi je ipak apsolutni favorit cvjetna košulja! looove it! :)

    ReplyDelete
  2. Slike su lepe, a torbica je divna

    http://ivanafashiongirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Cvetna kosulja je predobra, favorit.

    ReplyDelete
  4. lipa si mi mare :* vidim mint,neko konoplje...me se svida mucho vec novi outfit! ;)

    ReplyDelete
  5. kada svratim u OS idemo na kafu :) divno ti to kombinujes.. posebno mi se dopada torba <3 cak i taj presek cvetne kosulje patikama mi je skroz na mestu :)*

    ReplyDelete
  6. predivno :) a tek u haljinici od texasa..♥

    ReplyDelete
  7. Super fotkice. Svidja mi se prva kombinacija!

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete